Lyckligare kan ingen vara!





Jean Dark Askungen







Jean Dark Alladin

Zimba är sååååååååååååååå lycklig! Har knappt sett röken av honom sen syskonen kom.

Duon var väldigt blyg de första dagarna men INTE längre!!!! Lilltjejen "Aska" har älskat Zimba sen första stund men lite skraj för hundar och oss tvåbenta, "Allan" har varit framme från början men nu e han sitt rätta jag! Han far runt som en liten skållad råtta och sprang precis över mig helt obekymrad över att jag satt i vägen.

Har tagit massa bilder men kameran är jätte full (450 bilder) så jag orkar inte ladda nu! Ska försöka få lite action bilder när de leker!

Nu e det natt för oss! By By!

Kommentarer
Postat av: Orsi

Szia Fanny,

helyes cica!!!!

Jó lenne Elint látni, biztosan kész hölgy lett az utóbbi hetekben. Ha tudsz, tegyél föl képet róla :)))

Puszi: Orsi

2009-06-24 @ 12:21:28
Postat av: Ammi

Gud sicka sötisar. Förstår att Zimba är lycklig :). Ha det gott, kanske ses vi på Gotland?

2009-06-26 @ 15:27:08
URL: http://www.knorrsvans.se
Postat av: Kina

Men ALLVARLIGT jag kräver att få komma hem till er och pussa på de helt ljuvliga kisse barnen

2009-06-26 @ 22:27:17
URL: http://funtasticdobermanns.se
Postat av: Maja & Selma

Åhhhh! Både jag och Selma är helt vansinnigt avundsjuka!!! Måste få komma och gulla lite med dem när jag kommer hem från skogen i norr! Gullkissar!

2009-06-27 @ 01:46:54
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0