På fredag...

Ska Yoga koras! Hoppas hon håller det tempot hon har nu för då kommer hon få ganska bra poäng kan jag tro!!! Vi va på ztp träning i dag och det ser lovande ut!!!

Såg tyvärr inte Pagos pass men hörde att det hade sett ruskigt bra ut och selma likaså! Där e det nog Maja som har störst problem att hålla sig på fötterna!!! (hihihi)

Elin har babysimmat i dag igen, i dag var hon lite kinkig men har man varit vaken sen kl halv 7 och simningen är vid halv 11 så är man ganska trött då... Nästa gång får hon ta en tuppis innan!

Spårade förra veckan och Yoga spårade jätte bra, men störning hade hon lite svårt för. Det kom en ullkofta gåendes med sin husse (schäfer) och då satte Qarma igång och skälde i bilen, Yoga tykte att det var jätte jobbigt att jag skälde på Qarma. Men efter lite övertalning spårade hon igen.

Har anmält till både appeller och lydnads ettor! Hoppas jag kommer med.

Nu ska jag sova lite! BY BY

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul med korningen och alla tävlingar du anmält er till. Vi får hålla alla tummar att löpet kommer bra planerat mellan tävlingarna så det inte förstör för mycket! Vi kommer gärna på middag någon kväll=)

2009-04-05 @ 21:16:24
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Mika

Åh lycka till på korningen! fan va kul!

Kraam!

2009-04-06 @ 08:26:11
URL: http://mikaochmikey.blogg.se/
Postat av: Therese & lexi

Lycka till på Korningen! Det går nog super bra. Glad Påsk önskar Therese & Halvsyrran Lexi

2009-04-08 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0