Snö

Nu har det snöat i flera dagar!!!

Det är rent ute!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hundarna är rena huset är rent.

I går åkte vi hem till mina föräldrar och tvättade alla våra mattor!!!

Så nu är det bara att passa på att skura och damma och sen lägga ut nytvättade tvättmedelluktande mattor!!!!

Jag kommer  njuta så in i bomben när jag e klar!

Undrar när det e dax att mntera barnsängen? Man vill ju inte att den ska stå och samla damm i onödan liksom. Me från och med nu skulle ju bebisen kunna komma när som helst. Inte mig emot heller!

Verkar som det har löst sig med försäkringskassan i alla fall. Tur för annars hade jag nog fått magsår på kuppen.

Nä nu ska jag gå ner och sterilisera badrummet, vi har inte använt det där nere sen bygg gubbarna var här och använt det som "föråd" till allt byggmaterial i stället men nu är det tomt så det är bara att städa rent sen kan man våga gå där igen!

Juste kamrans batterier är laddade igen!!! Hoppas det blir fint väder i morgon då ska jag fota!!!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Ja,ja. Jag ska montera sängen! ;-)

2008-11-24 @ 18:21:01
Postat av: Karin

åhhhhhh... helt underbart med nytvättat och rent! Får hoppas att snön ligger kvar ett bra tag. Nackdelen är att Falcon är som en ko på grönbete i kopplet. Han älskar snön!!! pöss

2008-11-24 @ 19:08:34
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Maja & Snö-Selma

Tack för trevlig träning i snön idag! Selma ligger fortfarande under fyra lager ullfilt och trynar och inte för att hon blev kall...det är bara så sablans mysigt! :-)) Å det förstås, lite kall om örona blev hon allt;-)

2008-11-25 @ 16:59:56
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0