Uppdatering!

Tjejerna och jag hade bokat bord på Faros en grekisk restaurang på söder. Supergod mat och trevligt sällskap.
 
I lördags hade jag bestämt date med Karin och Falcon, vi åkte till hunden och kattens dag i solna men det var inte särskilt mycket där men endå bra träning för Yoga den lilla lant lottan.  När vi kom tillbaka till Dogstor fick jag hjälpa Ulrika med hennes catering. Äntligen hemma drog jag och Ida iväg till sjön med alla hundarna (hundvakt till Kasper och Linus två sheltie killar från dagis). Till och med Cleo var i en liten sväng självklart bara upp till magen men endå! Kasper halkade i men bara med rumpan och magen.

I dag har vi haft en riktig slappardag(borde fått ha det i går) gått en prommis med hundarna och bara tagit det lugnt!

Snart får jag tillbaka min kamera!

BAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0