Om 10 dagar!!!

Kameran är inlämnad! Får den för hoppningsvis om 10 dagar. Hoppas, hoppas, hoppas det brukar ju kunna dra ut på tiden såntdär.

Vi kom precis in efter en tripp upp till stallet, tog med mig alla hundarna och ja det blir ju alltid lite struligt att gå med alla tre i koppel sammtidigt nu när Yoga är med. Hon har liksom ingen koll på nått. Men vi baxade upp oss på lektaren och tittade på hästarna. Jag blir så himlans sugen att börja rida igen. Qarma träffade en ny kompis, Amigo. En 9 månader gammal korthårig collie. Amigo ville följa med oss hem(vi bor bara över kullen från stallet) så jag fick gå tillbaka och säga till så de tog in honom. Qarma hade nog gärna tagit med honom hem. Yoga var väldigt fashinerad av hästarna och följde alla deras rörelser. Det roliga med valpar tycker jag är att först är alt jätte nytt men efter 5 sekunder är det som att hon alltid har varit i stallet. Häst bajs är för övrigt jätte gott... Om man är hund dvs.

I går var vi på middag hemma hos karin och Falcon. Johanna och Lovis var också där. Man kan nog säga att jag bjöd in mig själv... Det är ju så sällan vi kan ses alla tre, vi jobbar ju jämt och när vi inte jobbar bor vi ju på totalt olika håll. Tack så mycket Karin för mumsig mat. Hoppas vi kan göra om det snart igen!

Nästa vecka är det dax för valpkurs, vi längtar jätte mycket. Känns som att det var hundra år sedan jag hade valp senast, kommer knapt ihåg hur man lär in sitt och ligg. En sak som är säker är att om jag ska lyckas med koppelträningen så kan jag INTE gå med alla tre på en gång.

Jag hade ju tänkt att jag skulle hinna göra massa saker med valpen på semestern men jag kan inte förstå vart tiden tog vägen. Hade bland annat tänkt att jag skulle åka till solna och titta på kanniner, men det har jag inte gjort, skulle gå på massa läskiga ställen som jag inte har gjort, och en massa andra saker. Min tidsplanering är inte den bästa.

TJO!

Kommentarer
Postat av: San

Tjo tjejen!!!
Ikväll ska mamma fanny ut på stan med sina tjejer å skoj ska vi ha :)

Kram kram San

2007-05-04 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0