Cleo är parad

I tisdags och i torsdags parades Cleo md en papillon hane som heter Disel, kommer inte ihåg vilken kennel det var men jag ska kolla det så kan jag lägga in en länk. Hoppas det blir fina friska valpar, jag gissar på 4 stycken! Någon annan som vill vara med och gissa!!!

Kim och jag har fått en lite ipod!!! Skulle precis instalera ett program som man behöver till den men det gick såklart inte, men snart kommer dator experterna hit och de kan för hoppningsvis fixa det. Nu är det bara till att fixa massa bra musik. Tur att man känner en hel bunt med musik älskare som har hur mycket musik som helst. Såg i affären att man kunde köpa en grej till ipoden som fungerade som en stegräknare, är lite sugen på den men vet inte som vanligt om det är någon ide, jag brukar ju inte vara särskilt bra på att använda extragrejer!

Jag har ju tagit undan alla mator här hemma eftersom vi har lila läckaget Yoga här, men i dag efter damsugning och skurning chansade jag och la fram några, ja ni förstår ju själva hur det gick... Som tur var så hände den lilla olyckan på hallmattan som är den minsta. Den kan jag slänga in i tvättmaskinen här hemma.

I eftermiddag kommer några av våra vänner hit och vi ska grilla! Vi skulle egentligen ha gått ut och ätit men som vanligt vid min födelsedag så blir jag rejält förkyld, feber och allt. Förra året var både jag och karin sjuka vid den här tiden ch året innan hade Doktor Dan förgiftat mig med morfin, Hostmedicin som jag inte tålde. Mamma som hade köpt tårta från chokladfabriken och jag kunde inte få ner en endast bit för jag va så dålig. Tur at man fyler år fler gånger!

Just nu är mina hundar änglar, Qarma och Yoga ligger i samma bia bädd och snarkar och Cleo ligger här bredvid mig i soffan och slaggar! Det jag tycker e jobbigt med hundarna ärnär de inte kommer till ro, vankar omkring och inte kan slapna av. med tanke på hur mycket de är akiva borde de ju bara svimma av därefter, men som jag skrivit tidigare har Yoga kommit in i någon form av galen period!

Nya bilder kommer snart men jag har varit dålig på att fota, vet faktiskt inte ens vart min kamera är sådär på rak arm.. Kanske ska ta och leta upp den nu!
BAJ BAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0