Fler torg

I dag blev det ett tor i fruängen.

Jag bev så nöjd med mig själv när jag utan hjälp kunde tänka ut hur jag skulle göra för att få Yoga att inte pipa när jag ger henne ett komand!!! Det var bara att hålla fram godisen framför nosen på henne så hon kunde smaska lie samtidigt som hon gjorde rörelsen när hon hade gjort det typ två gåner kunde hon göra rörelsen igen utan godis och pip!!! SÅ STOLT ÖVER OSS BÅDA!

I morgon blir det kirporaktorn för Qarma! Hoppas hon inte har något allvarigt fel.

På onsdag ska jag nog igen till garaget och denna gången ska vi nog försöka vara med och träna, spännande. Jag tycker att det brukar vara så jäkla stressigt där. Så stressigt är det inte ens på de värst utstälningarna tycker jag. Men men det är kanske bra att träna på det värsta?

Tjingeing!

Kommentarer
Postat av: Karin

Va roligt att det gick bra ikväll på träningen!!! Vill oxå åka till garaget.. jaja.. jag får ta tag i träningen i vår känns det som.. Jag och Falcon går i ide.. Ses imorgon.. köss

2007-12-10 @ 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0