Tid...

Tid är en dyrbar vara.

Jag skulle önska att dygnet hade några fler timmar.

I dag skulle jag behöva göra:

Bvc kl 10:15

Dammsuga och skura både uppe och nere

Plocka i och ur diskmaskinen

Plocka undan hundra gånger efter Elin

Motionera hundarna

Träna med Yoga, gärna nått som verkligen aktiverar både kropp och själ typ spår.

Tvätta bilen in och utvändigt

Åka till biltema och kolla efter något varmt överdrag till mitt iskalla skin säte

Göra något roligt med Elin

Annica fyller år så hon ska ha kalas i kväll

Rensa kattlådan

Åka och köpa kattmat, bajspåsar och tuggben. (allstå borde jag åka till jobbet men det får bli i morgon när jag endå ska dit)

Sen är det säkert minst hundra saker till jag borde göra men som jag förträngt...

Tror jag åker och fikar med grannen i stället!

Tänker skratta alla måsten och borden i ansiktet hahahahahhahahahahhahahahahahahahah

Nä nu har ungen bajjat, så baj baj! MOHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAAAAA


Kommentarer
Postat av: Ida

Du kanske ska dela upp lite så att du gör lite saker i taget och inte allt på samma dag?

Ses i morgon.



2009-11-03 @ 22:02:50
URL: http://www.valtersaga.se
Postat av: Fanny

Hahaha! men Ida det är ju återkommande hela tiden... Det är ju det som är problemet! ;-)

2009-11-05 @ 07:56:31
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Hahaha känner igen det här. :P



Jaaa kan du inte säga till om du får en nappisbild!!! Stor kram :)

2009-11-07 @ 22:10:50
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0