Iblan asså...

Åkte till BVC i dag IGEN.

Hade med mig prov som skulle lämnas in.

Hade såklart med mig fel papper.

Klantigt?

Nja, eftersom alla säger olika hela tiden där så vet jag ju inte hur de vill att jag ska göra.

Får åka i morgon igen och lämna in alla prover samtidigt så som de förra veckan sa att man INTE fick göra.

Med andra ord kunde jag ha lämnat in proverna då och redan fått svar och eventuell medicin...

Så i morgon då jäklar vägrar jag bli informerad om något nytt för då kommer jag dampa (hahaha nytt uttryck jag hörde på fejja i dag).

Till något betydligt roligare:

Har varit i stallet!!! Red ut med Linda och det va som vanligt super kul.

Han är så go den där hästen.

Elin håller på att få sin 7:de och 8:de tand!

Just nu är hon inne i en gald ålder, vilket är extremt kul! Hon garvar åt hundarna och åt mig och ja åt det mesta! Gullunge!

Jag ska ev åka och fota hene på onsdag. Hoppas att det blir något bra foto men det borde det ju bli hon e ju en skönhet ;-)

Ska försöka fota lite själv också men det e så trist ljus hela tiden nu och jag e ju inte så proffsig så jag kan få till det riktigt utan rätt ljus!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Pussa skönheten från mormor! M

2009-11-16 @ 22:32:00
Postat av: Petra, Charlie och Esther

Jag blir så avis att du får rida den snyggingen. Vad gäller pappisar så har jag lagt ut trevare...



Ha det gott!

2009-11-17 @ 15:13:04
URL: http://charlie-card.de
Postat av: Petra, Charlie och Esther

Vilken lyx med ridhus! Vi får hålla till godo med en parkering i Huddinge. ;-)



2009-11-17 @ 20:22:44
URL: http://charlie-card.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0