Brrr...

I dag är det kallt.

Vi ska åka till stallet tidigt i dag! Jenny ska följá med och vakta Elin när jag riden, för nu är det inte passa längre utan vakta så hon inte hittar på bus.

Va hemma hos Sonja och Andreas i går på Ekerö, dom bodde verkligen jätte fint! Jag skulle också vilja bo i slutet av en väg med massa skog runt om. (vet iofs inte om det va så för det va kol svart men det kändes så)

Gulliga Viktor ville bara visa sitt rum så fort som möjligt, då måste man ha lyckats ganska bra med inredningen som förälder! Lille Elias tykte nog att Elin (ligistungen) va lite väl närgången då hon hela tiden bara ville klännga på honom. Tror även hon försökte bita honom en gång....

Jag har merkt ett nytt ord Elin säger, undrar om det kan vara så att jag säger det ganska ofta utan att egentligen tänka på det...

När Cleo skäller säger hon TYST... HAHAHAHAHAHA jaja, det va ju inte särskilt oväntat.

Nu ska jag duscha så man luktar ros igen.

BY BY

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vill du ha kommentarer får du använda din kamera!

Kram! M

2009-11-15 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0