Zimburth

Zimba har fått en förfrågning!!!

Det är tydligen en liten rysk blå hona som vill ha honom som pappa till sina barn!!! hihihihi

Vet inte riktigt hur jag ställer mig till blandras "avel" men det är ju väldigt roligt att någon tycker han e så fin så de vill använda honom.

Cleo har fått ny frisyr om jag glömt skriva det tidigare, ska sätta in bild omg.

I morgon blir det lunch med mamma i stan och bit träning på kvällen.

Vi är Haddock vakt, han ska stanna till på torsdag. Yoga är glad som bara den för det!

Ska gå en lång sväng på morgonen i morgon så får doggsen vara hemma sen när jag och Eilert ska in och göra stan!

Ja annars då? Nja... Tränade med Yoga i dag på klubben och skata gåendet som kändes som det hade lossnat va tillbaka på ruta 0... Fast det gick ganska fort att påminna fröken om hur det skulle gå till. Planerna på klubben var som leråkrar och jag hade jumpa dojjor... 

KAN DET INTE BARA BLI VÅR PÅ RIKTIGT NU????????????????????? SNÄLLA.

Har inte denna vinter varit i evigheter??? Fasen jag och Elin vill ha värme och sol!

Nä nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig.

Yoga önskar sig en Elin fri stund med sin matte i alla fall snarast, annars tänker hon skicka in en anmälan till jordbruksverket om djurmisshandel. Undrar om jordbruksverket kommer godta tristess som tillräckliga skäl för omplacering? 

Kommentarer
Postat av: erica å co

Ha ha ha jag tycker verkligen Yoga ska skicka in en anmälan! Så får det ju faktiskt inte gå till! Och Kim får väl skicka en skrivelse till mänskliga rättighetsorganisationen om Haddocks snarkande! Utan sömn blir man ju galen! Ha ha så galen så man tillslut kastar ett par jeans på jycken, som om det skulle stoppa honom ha ha..!!! Hälsningar från oss i skogen som har suttit och bronzat på verandan idag!:) Våren ÄR här!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0