Sömn...

Kan vara något helt fantastiskt men också något riktigt plågsamt.

Ju mer bebisen sover ju gladare blir hon det är ju i alla fall en sak som e klar!

Mammor behöver också sova, och det får jag tack och lov! Hon sover ca 6 immar i sträck på natten och ibland fler ibland färre. Men jag tycker inte det e så jobbigt sömnmessigt som jag hade tänkt mig.

Det som däremot e jobbigare än jag trot va att få bebisen att sova på dagen...

Det e ju inte som en valp som man kan "tvångs söva". En övertrött valp kan man ju bara hålla i tills den lugnar sig och somnar. Vet inte om den metoden är så lyckad på en bebis... Man får vagga och gå omkring men tro inte att bara för man somnat så tänker man sova...

Nä om man vill få denna bebis att sova mer en en 20 minuters powernap så krävs det vagn!

I vagnen kan man sova 4 timmar å raken!

<Bilder kommer senare oi kväll när bebis sover!

Kommentarer
Postat av: Maud

Vad skönt att hon sover så bra på natten.

vad bra att vagnen är så effektiv, skall den vara i rörelse eller kan den stå still för att hon skall sova?

Kramar Maud

2009-03-16 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0