Babysim

Nu har Elin bokat in sig på baby sim!

Hon ska få simma på sydpoolen och där är det 34 grader varmt i vattnett!!!!!!

Det ska bli jätte roligt och eftersom det är på Söndagar så kommer Kim också kunna föja med!

Jag tycker det ska bli superkul och hoppas att Elin också tyckr det.

I går va det träning för Eva och jag fick massa motivation! Det behövde jag för jag har inte direkt kännt någon glöd för träingen på sistonne. Sen e ju våren också på väg och det gör ju sitt till!

Verkar som att jag iom kort kommer ha en mer normalstor bil också!!! Pappor e bra att ha!!! Mammor med men de fixar inte lika bra bilar! hihi

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men de älskar er lika mycket, mammor alltså!

(och tjatar på pappor i smyg)

Kram M

2009-03-03 @ 11:35:51
URL: http://ungaronarcisso.blogg.se/
Postat av: Therese och Ina

hej!

Ja, jag har funderingar på att kastrera men det får bli till hösten tror jag. När jag pratade med veterinären så tyckte han att det lät förståndigt, kastrationen kan ju faktiskt medföra att hon slutar klia sig också, vi vet ju fortfarande inte vad klådan beror på:(

Har du lust att träna någon dag? Jag vet att vi har bollat frågan fram och tillbaka men nu är det dags att boka en dag hörru. Kram therese

2009-03-03 @ 17:46:01
URL: http://dobvoyageina.blogg.se/
Postat av: Maud

Va kul!! att gå på babysim det blir jätteskönt för er alla tre,

badbilder ser jag fram emot...

Kram Maud

2009-03-03 @ 21:34:51
Postat av: Karin

Vad ska du få för bil??? *nyfiken*

2009-03-04 @ 19:19:47
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Mysigt med babysim. :)

Vårt börjar nu den sista mars. Ska bli så himla kul. :)



Ja visst är det roligt att de blir mer "människa" för varje dag som går. Det är sådan otrolig skillnad nu mot när man kom hem från bb. Då var de bara som små hungriga "paket". :) Stor kram



Stor kram

2009-03-16 @ 15:38:44
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0