Husses födelsedag!

I dag är det födelsedag!!! Husse har blivit ett år äldre. Kims föräldrar och mormor och faster Eva kom vid halv 2, sen kom mina föräldrar sen kom Annakarin och Peter sen kom Marita och Kalle! Juste Susanne kom förbi i morse också! Det har varit fullt hus här med andra ord. Kul! Kim fick en rakapparat av mig och jag trodde att han skule tycka att det var en ganska tråkig present men antingen är han bra på att låtsas bli glad och ljuga eftersom jag också frågade eller så är det sanning att killar är prylgalna...

I går var jag och Patrick upp till sjön och badade aller hundarna badade och vi kastade boll och pinne till de. Yoga den rackaren har kommit på att man kan ta sig ur sin vagn... Så jag fick spänna fast henne hehe bråka inte med Fanny för då spänner hon fast dig!!! Cleo vile begå självmord hon med och hoppade ur cykelkorgen men överlevde, men men det kan ju inte alltid gå smärtfritt. På vägen hem var de inga större problem i alla fall förutom att Yoga var sur och satt och tjöt för att hon satt fast.

Just nu ligger Yoga halft över datorn så det är lite svårt att skriva vidare!

Kommentarer
Postat av: Karin och Falcon

Hipp hipp hurra för husse Kim som blivit gubbe nu=) *kramar om*

2007-06-11 @ 00:21:35
Postat av: Karin

hallå??? Dags att uppdatera nu!!!!!!!!!

2007-06-13 @ 22:53:40
Postat av: San

Snart blir matte äldre med ;)
Shit Fantan snart har vi känt varandra i 20 år haha betyder det att vi e gamla nu eller hahaha
Pöss pöss

2007-06-14 @ 22:02:48
Postat av: Maud

Snart hissar vi flaggan för Fanny på den stora dagen!!
Fina bilder på Yoga Cleo Qarma roliga kommentarer fortsätt med det......

2007-06-14 @ 22:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0