Bilder

image88

Pippilotta!

image89

Galen Yoga!

image90

Stackars gula flodhäst.


Lite riktig hundträning har vi också hunnit med denna veckan, jag Jessica, Mika, Ida och Kim var på södra och körde igenom några lydnandsmonent. Kolla in hur rött hår man kan ha!!! Helt galet!

image91

Mika och Kila tränar fritt följ

image92

Jessica hjälper till att formam fram perfekta momnet!!! 

Det är superviktigt med bra träningskompisar som hjälper till och kan se vad som kan bli bättre men också vad som är bra. Man vill ju kunna bolla ideer och tankar fram och tillbaka så ommer man oftast underfyúnd med något som passar just dig och din hund bäst.

image93

Vi håller på att lära in framför gåendet.

image94

FÖRE!(kolla in det RÖDA håret)

Det har ju varit midsommar också! Inget firande utan kameran, här under kommer ett litet urplock av alla bildr jag tog! Tror nämlign att jag satt rekord! Hade säkert tre kameror att leka med!

image95

Susanne!

image96

Philip!

image97

Vad är det som är sådär långt Kim, undrar Rille?

image98

Såhär lång?

image99

Fnitteranfall!

image100

Alltid lika glad!

image101

Camilla!

image102

Micha!

image103

Tobbe!

Nu är det dax att vila upp sig lite efter gårdagens bravader! Trist att vara paparatzi för det blir ju aldrig några biler på mig! Alla som inte fick vara med på bild här, det finns en anledning. Jag tog bara med pepresentabla bilder!





 

Kommentarer
Postat av: San

Ska nog kunna fixa över en bild på dig med från midsommar, du var inte ensam papparazzi ;)
Pöss & kram Susanne & Tobbe på ett hörn

2007-06-24 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0