Kiropraktorn

Qarma va hos kiropraktorn i tisdags och det gick bra, hon hade två låsningar som hon fick hjälp med. Innan vi åkte dit haltade hon pytte lite på ett framben, men jag trodde att det var ör att henes ben hade somnat. Dagen efter haltade hon tydligt på benet :-( . Så vi får vell se hon får två veckor på sig att bli fri från hältan, blir hon inte det blir det strömsholm. Hon ska på återbesök efter jul hos kiropraktorn, om hon inte blir sämre för då bir det strömsholm bums.

Cleo har önkat sig en BRA agility kurs i julklapp och jag letar med ljus och lyckta, någon som vet nån bra. Ingen brukshundklubbs bara för det har vi redan testat, vill ha en lite mer modern hundträning. Skulle helst gå för Fanny Gott men det känns som ite överkurs att åka till göteborg eller Norge för att räna för henne. Vill gärna ha tips på någon som tränar liknande.

Yoga har varit lite strange under några dagar men nu verkar det som att det vänder, hon har inte ätit på några dagar men nu när Kim gav henne mat så slank det ner.

Nu blir det tv för oss!

Kommentarer
Postat av: Valter

Du får pussa på min lillasyster hur mycket du vill. Bara jag får pussa på Cleo.

2007-12-15 @ 20:41:28
URL: http://.valter.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0