3 dagar kvar!

Nu närmar det sig verkligen!

Vi har ju lite av ett kaos här och jag hoppas på att hinna fixa det mesta innan bebis nummer två kommer men Kim och jag har lite olika uppfattning om hur det ska fixas.

Hoppas att bebisen kommer på fredag, för vi har kennelträff på torsdag.

Yin blir bara bättre och bättre på det där med dragandet. Yoga är jätte avis och ställer sig hela tiden i possition men jag vågar inte låta henne dra innan jag vet vad som är fel med svansen. Den blir inte bättre så det första jag gör i morgon är att försöka boka en tid för koll.

Känner mig lite friskare nu också vilket är jätte skönt inför den kommande förlossningen, men rösten är fortfarande inte ok... Hoppas den återhämtar sig för såhär e inge kul att låta.

Nog bloggat och åter till organisering!

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller tummar och tassar här hemma att det inte är något allvarligt med Yogas svarre!

2011-01-02 @ 21:50:09
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0