Vilket härligt väder

Jag tycker det e skönt med lite svalare väder och jag ser ju hur vår tomt bara suger i sig var enda droppe vatten som kommer från skyn.

Hundarna njuter också! Sola lite på förmiddagen sen tokröj när det blir svalt av regnet. Yin är fortfarade komenderad vila så där blir det inget tokröj men jag har i alla fall kommit igång och tränar lite grunder med henne. På tiden skulle man kanske kuna tycka ;-)

Zimbalän vill inget annat än att gå ut.......................... Fånge eller familjemedlem???
Jag vågar verkligen inte släppa ut honom, han kommer inte fixa det.

Cleo den lilla grisen lever livets lyckliga dagar och snor mat från Elin dagarna i ända. Men hon håller vikten så jag bryr mig inte så mycket om det!

Vi har köpit en åkgräsklippare så nu klipper Kim gräset hela tiden ;-) det tar inte ens 1 timme!!! Me like!
Får skaffa en snöslunga till den till vintern! Hur skönta att slippa skotta! Räcker med typ 30 kvm altan som måste skottas för hand.

Vi har fått smultron, lavendel och några andra blommor som jag inte vet vad dom heter i pressent så nu blir det till att plantera!!!

BYBY


Kommentarer
Postat av: Kaka

Åh, va mysigt me smultron!!

Å visst e d klockrent me åkrent me åkgräsklippare!!! Kan lixom inte bli bättre ;-)

2010-06-14 @ 12:17:33
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0