Uppsving!

Kan det vara för att jag vet att Kim kommer hem i morgon och kommer vara ledig i några dagar!!!!!!

Ska bli sjukt nice!!!!

Så nu hoppas jag på bra väder i helgen och nästa vecka!

Hundarna mår prima i detta fantastiska väder och Elin mår också super!!!

Zimba gör allt han kan för att övertala mig att få gå ut men jag v¨ågar inte, han är alldeles för naiv och godtrogen, han fattar inte det där med revir och slagsmål. Han älskar alla och jag tror faktiskt inte han skulle fatta det där med bilar heller... Han hoppar ju upp i famnen på okända (kan bli lite kanskigt ibland ;-)) Nä han e helt enkelt en katt full av kärlek och jag måste få körla honom lite!!!

Aska löper igen! Men vi ska vänta till i höst med kattungarna och det e inte mig emot då jag har en galen valp här nu och man vill ju gärna att kattungarna får röjja runt lite utan att ha en galen valp i haserna!

I morgon ska vi åka och hjälpa till lite på jobbet för Jennifers syrra ska ta studenten. Tänk när Elin blir så gammal...... Men med tanke på att hon är 1 och ett halft redan så är vell det typ i morrn!

Nä nu ska vi gå ut! BYBY

Kommentarer
Postat av: Kaka

Härligt!!

Me enegrin å anledningen till den :-)

Ja har hört att d ska bli sånt här väder hela veckan iaf.. Håller tummarna för att d blir längre!!



Visst kan d bli lite knasigt ibland me Zimba om den okända inte vet att d kanske hoppar upp en katt i famnen ;-)

2010-06-03 @ 08:34:56
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Karin

Underbart med detta väder!!!! Man kan inte bli annat än glad=)

2010-06-03 @ 09:07:22
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: San

:)

2010-06-03 @ 09:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0