Nyårs

I går va det dagen d. Alltid e jag lite nervös för hur det ska gå med alla djuren men i år va det ovanligt lugnt här i Gladö!!! Bad våra grannar att skjuta låååångt från vårat hus.

Cleo fick en dubbel dos Zylkene och jag tycker att det fungerade jätte bra, hon är ju inte jätte rädd, men förra året satt hon i mitt knä och skakade i år låg hon och vilade! Stor skilnad. Jag kommer köra det på henne för jag tycker det känns bra att hon inte blir "drogad" utan bara får den där super milda medicinen!

Yoga låg och stensov så det känns ju jätte skönt, vet inte varför jag ens e orolig med tanke på att hon hitils aldri visat minsta lilla att vara berörd av skott eller mällare men jag skulle inte heller vilja utmana ödet liksom.

Qarma va också lugn men hon kan ju som värst gå in och lägga sig i sitt rum så jag vet inte om man egentligen kan räkna henne som rädd.

Nu ska här städas! BY BY

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag undrar, har du inte av misstag gett Zylkene till Qarma, typ en halv kilo! Hon var hur lugn som helst och tålmodig när Elin satt/ridit/trampat på henne! DEN LIVSFARLIGA HUNDEN! GOD FORTSÄTTNING !!

M

2010-01-01 @ 12:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0