Det tog inte lång tid...

Just som man slutat vara allt för ledsen över kattungarna så börjar hon löpa igen...

LÖP=KISS

WHY OHHH WHY????

Jaja, hon åker iväg och paras så får vi se hur vi gör efter denna förhoppningsvis friska och levande kull!

Under tiden har lilla yrvädret flyttat in och gjort sig hemma stad här!!! Det gick förövrigt ovanligt fort måste jag säga!

Jag hade för mig att det va sjukt jobbigt att ha valp, men den här går och lägger sig 22 och säger inte ett pip på hela natten, vaknar när någon av oss går upp och sover jätte mycket på dagarna!

Vist har hon också jätte vassa tänder som kliar och har vält Elin några gånger men det man inte dör av blir man starkare av e Elins motto!!! hahaha

Ni ska få en bild, men jag har faktiskt inte tagit fram kameran än så det blir en stulen bild från Madde! Tror hon va runt 7 veckor på kortet.

Nähe det gick inte att sno från Madde..... Va sjutton....

Jaja, ni får gå in på www.dobvoyage.se och kolla pixboxen! Där finns det bilder!

Nu ska vi ut och rasta stora brun och "miljö träna" lilla svart! Om man kan kalla att gå i hästahagen för första gången för miljöträning! Allt nytt e spännande just nu!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Skönt att d funkar bra me liten :-)

Å varför skulle inte d va miljöträning?? Som sagt, allt e ju nytt!!

men.. Du kanske skulle sluta me okastrerade katter?? ;-) Dom verkar ju bara kissa inne juh :-S Bläää...

2010-04-09 @ 14:40:31
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Karin

kastrera kastrera kastrera!!! (vem brukar säga så) hihihi... köss!

2010-04-10 @ 09:10:15
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Madde

Bästaste brudarna svart o brun :-) Härligt att dom gillar varanndra !! Jag har satt lås på alla bilder mhohaaaa.... Nej då bara skämta ;-)

Föresten så ligger det en fiiiin bild på dig o Fejjan på SDK STHLM's blog från Sthlm W Show :-)



Ja se till att det blir kisse bebbar nu! Fy Fabian för kattpiss bläää. Det är det inte värt !

Klem Klem

2010-04-11 @ 08:24:35
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Maja & Semlan

Klart hon är grym den lilla bebben, hon är ju nära släkt med Super-Selma!:-)))



Längtar till tisdag, då jag kommer få möjlighet att favorisera Yin lite mer...! Hi hi...



Kram

2010-04-11 @ 17:58:37
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Fanny

Maja din gamla favoriserare, jag ska dressera Cleo till attack, rakt i näsan! hahaha (blir inte så svårt ;-))

2010-04-12 @ 12:20:40
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0