Massa har hänt....

Men blogg lusten och framför allt tiden har inte funnits.

Men det händer i alla fall grejjer.

En av de som jobbat längst på jobbet har slutat, tråkigt men så är det.

En ny tjej är anstäld som dessutom är hundfrisör så det ska bli jätte kul att få lite nytt liv i vårat trim!

Vi håller också på att se om vi skulle kunna få till det med en av mina favvo veterinärer så hon och ev hennes kille kan börja ha en liten praktik hos oss!!! Det skulle vara så kul och jag tror att det skulle vara ett stort lyft för företaget också!!! Så håll tummarna för det!

Vi har varit i Ungern på WDS och Yoga fick resultatet VD ena dagen, det e typ som en tvåa tror ja så det av ju inget att hänga i julgranen. Andra dagen som va själva WDS fick hon V men ingen placering.

Jag rider just nu flera dagar i veckan på underbara Casey och min kropp håller på att vänja sig igen för OJ va ovan jag är! Orkar typ 10 min sen är jag helt död! Träningsvärk från topp till tå ordagrant!

Yoga vägrar att börja löpa vilket är sådär lyckat då jag nu tills alla på jobbet är inskolade kommer behöva "hjälpa" till lite. Men men, de är ju vana att sitta i bilen!

Qarma har haft en nere period men nu tycker jag att hon har en uppsving, hoppas hoppas att det bara va nått tillfälligt. Så jobbigt tycker jag när det inte är klockrent om hunden mår ok eller dåligt.........

Katterna mår prima och har under vår "semester" varit hos Majas underbara mamma!!! TUSEN TACK för det! Jag va inte orolig en sekund! Allan är nu mera ingen kattpojke längre... Han anser sig vara en man.

Elin det lilla trollet tog sitt först kryp"steg" i går! Bara 10 1/2 månader gammal... Bättre sent än aldrig! Hon kör ju sin army style! Trodde inte hon skulle krypa utan gå direkt men hon kryper! Hon har 6 tänder och har från typ denna vecka sagt 4 ord som hon typ vet vad det är!!!

Mamma så klart!

Vavva!!! Ja det e ju hund!

Titta.

och där, men hon säger nog mer thär!

Men det e coolt att hon försöker göra sig förståd!

Hon säger massa andra saker också. Har sagt Qarma klockrent men det va nog bara tur!

Hahaha, när hon va hemma hos mormor och morfar så kallade hon deras katter för vavva!!! hahahaha, tror hon tror att det bara e siameser som är "riktiga" katter.

Nu ska jag ta kväll!

Kommentarer
Postat av: erica å co

Skönt att se at ni kommit igång me bloggandet igen, de va på tiden tycker vi som följer er!PUSS!

Postat av: Emma o grabbarna

Instämmer med Erica!



Vilken dag passar för damen att ta en sväng och kolla på stall? Jag kan tis, tors, fre.

2009-11-01 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0