Jippie jihu!

Kom med på e appell den 21!!!

Kanske måste spåra lite nu då!

Kanske också öva appell moment...

Hoppas hoppas att vi klarar det och håll nu alla era tummar att hon inte får någon självspricka i någon tass eller bryter en klo eller nått annat onödigt så vi inte kan vara med.

Hon är fortfarande ganska på i alla fall, hon brukar ju ha en tendes att bli lite potatismos hjärna när hon löper eller i alla fall efteråt men denna tävling är ju typ två dagar efter sista löpdagen så det borde vara lurrigt!!!

Disel Jenny ska också tävla samma tävling ska bli super, då kan vi vara nervösa ihop!

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa!! Vad spännade, vi håller alla tummar o klor här hemma såklart :-)) O det blir ju några stycken ha ha...

Vore ju skoj om vi fyller hela lägre spåret på RM hi hi...

2009-05-09 @ 21:20:47
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Emma o grabbarna

Vad skoj! Vart är tävlingen?



Ingen bebis här än så länge fast det känns som det inte är långt kvar nu. Lust att promenera någon dag nästa vecka? Kan ons-fre.



Kram!

Postat av: Maja & Super-Selma

Åhhh! Vad roligt! Säger som Madde, klart Lägre spåret under RM ska döpas om till Dobvoyagespåret!



Om jag inte gör nåt trist som att jobba eller så, så vill jag följa med och titta! Om jag får alltså...:-)

2009-05-10 @ 19:13:54
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Karin

Jag håller alla tummar jag har och även om det skulle gå åt pipsvängen så är ni så jälla braaaaa!!!! Köss

2009-05-12 @ 08:39:23
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0