Brun grön eller blå?

Aldeles nyss var jag helt säker på att Elins ögon var bruna!!! Men nu ser de helt klart gröna ut, här om dagen var de blåa.

När ska de bestämma sig egentligen? Jag e så nyfniken...

Jag har återigen blivit magsjuk, andra dagen nu. Hoppas det går över till i morgn för då är det träningsdax.

En vän till mig har precis berättat att hon är gravid och hdae usen tals frågor om förossnng mm och jag bara känner att herre jesus va kul det skulle vara att jobba med det! Inte de gånger det inte går bra förstås, men förhoppningsvis går det oftast fin fint!

Det e lite synd att man inte kan få träffa den presonen som ska vara med innan man föder tror många skule känna sig lugnare då. Men tanke är kanske att ens partner ska vara den där "trygga" presonen som e med. Men jag skulle vilja att den "trygga" va en yrkesman! haha

Ja ja ska se om jag orkar palla mig ut i denna snöstorm!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Inte försent att utbilda sig till barnmorska! Sköt om dig! Kram M

2009-03-10 @ 12:40:43
Postat av: Karin

Jag tror Elin kommer få bruna ögon=) Kanske brun-grön melerade?? Hoppas du mår bättre nu. Varför inte plugga till barnmorska? Gört vettja ;o) Pussa alla barnen.

2009-03-12 @ 05:45:25
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0