Babysim och drama...

I onsdags åkte jag och doggsen hem till Erika. Men då Cleo och Leia beslutade sig för att ha en lite diskussion fick vi åka till sjukan med Cleo. Vi satt där i X antal timmar till vi fick veta att det skulle ta minst 1,5 timmar till tills vi skulle få hälp... Då Erikas hundar fått stanna hemma så bestämde vi att åka hem och kissa av dom sen tillbaka och handla lite mat på vägen också.

Cleo fick lite antibiotika och smärtis så gjorde de ett hål i hennes "ficka".

Vi va vell hemma igen vid 24 tiden...  Efter lite te och snack somnade vi nog ganska lätt allihoppa.

Vaknade till superväder och smarrig frukost. Då bonden som bor vid Erika fått för sig att åkrarna blir förstörda av att man går på de när det är snö höll vi oss till vägarna men det är ganska skönt när man ska putta barnvagn.

På vägen hem fick Bulten ont i sitt ben så jag skyndade mig häm och hämtade bilen. Ville inte ha mer drama men det skulle vi tydligen få. Erika ville avvakta med att åka in med honom, vet att ho åkte in på fredagen men har inte hört hur det gick. Vi håller tummarna att det gick bra!

I morse var det första dagen för Elin på babysim! Hon verkade gilla det jätte mycket! Här kommer lite bildbevis!







Bus pappa dök under vattnet och kom upp igen det va jätte roligt!



Va gör du knäppa pappa, dyker under vattnet.





Fiskarna!



Så här söt e man efter man varit och simmat!



Avslutar med ett kort på Elins kille Elliot!

Kommentarer
Postat av: jonis

Gulli hon e! Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men jag blir faktiskt lite barnsugen när jag ser henne..herre gud...

2009-03-29 @ 19:53:38
Postat av: Katarina

Lilla sjöjungfrun! Så söt hon är! Kram! M

2009-03-29 @ 20:15:28
URL: http://ungaronarcisso.blogg.se/
Postat av: erica å co

J visst va det ett par oturliga dagar...Bultens korsband va av så nu e framtiden oviss för vår lille ängel.........

Postat av: Eva

Å vad mysigt att bada med pappa... Jättefina bilder...

2009-03-29 @ 20:33:30
Postat av: Emma o grabbarna

Åh så fina bilder. Skönt att bli påmind om varför jag står ut med att förlora min kropp, kondition och min ork. Det kommer nåt fint sen. Men e sjukt less på detta nu.



Promis tors 2/4?

2009-03-29 @ 21:19:34
Postat av: Karin

Värsta gulliga bilderna!!! Helst de när Kim försvinner ner i vattnet. Outstanding!!! Dags att ta sig till jobbet. Kyss





Va?? Jonis sugen på barn?? va???

2009-03-30 @ 08:29:38
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Karin

Du måste sätta in kort på Cleo! Visa hennes nya frisyyyyyyyr=)=) hihi....

2009-03-31 @ 08:44:12
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Erika Balog

Szia Fanny!



Nagyon jok a kepek!!! Es a harmadikon milyen edesen mosolyog. Latszik, hogy tetszik neki az egesz.

Kerdezni akartam, hogy a popsikrem jo lett vegul?

Sok puszi nektek: Erika

2009-04-02 @ 11:41:22
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder på pappa och Elin i badet, hon ser ut att gilla detta, vilka roliga miner och kommentarer till korten......

Kram Maud

2009-04-09 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0