Missade det fina vädret...

En viss bebis har lagt om sin dygnsrytm. I dag har hon varit vaken hela morgonen/förmiddagen. Nu somnade hon typ för första gången och klockan var då 14.

Ska bli spännande att se om hon kommer vara extra tröt i kväll i stället då?

I går gick jag och hundarna i hästhagen och jag passade på att "träna" lite med Yoga! Några saktagåenden och lite rutan. Gick sådär kan jag säga. Men hon har nästan alltid lite svårt första gången på "ny" plats. I går var det ju på ett ställe som hon absolut inte har tränings förväntningar på. Sen gjorde vi lite leta övningar. Ska fråga någon som vet om det är så smart att göra som jag gjorde.

Såhär gjorde jag. La ut 6 leksaker och släpte iväg hundarna het utan kommando, vill ju inte att hon blandarihop det med uppletandet som jag vill dirigera henne på. Jag tror att hon kommer kunna ha svårt att förstå att man kan bli skickad fler gånger på det tävlingsmässiga uppletandet. Därför tänkte jag att jag kunde göra sådär att jag la ut fler under helt andra omständigheter.  Altså det jag ska undra är om jag förstör hennes dirigeringstänk när jag gör den där andra övningen???

Jaja, en gång är ju ingen om det nu var osmart!

Här kommer lite bilder:



Nerbäddad för utevistelse!



Moggisarna!



Lillfia i sängen väntande på mat!



Nybadad och rena kläder!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Gudomligt söt, bedårande!

Krama henne från mig! Och klappa hundarna!

M

2009-01-17 @ 16:24:40
URL: http://ungaronarcisso.blogg.se/
Postat av: Eva

Grattis Elin 1 månad. Kram från Eva

2009-01-17 @ 17:06:58
Postat av: Maud ÖstervallJohansson

Charmtrollet som är 1 månad idag Grattis!!!!

vilken gosig och söt liten tjej!!!!!!!!!!

Bamsekram från Maud

2009-01-17 @ 18:37:55
Postat av: ¨Madde

Tja ! Jag fattar inte riktigt vad du menar med uppletandet..!? Men vill du har dirigering så kan du lägga dom på rad i en korridor el så lägger du dom alla i ett typ bo rakt ut i rutan, så att du endå får raka skick ! Inte så bra att hon får vinst i att springa hur som om du inte vill att hon ska göra det sen.. ;-))

Ja ja.. Ska vi köra sök på tors ?

Tjing!

2009-01-17 @ 23:01:15
URL: http://www.dobvoyage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0