Lite för...

Händelserik helg!

I lördags åkte jag och Maja och tränade lydnad med Madde, Kina kom också en stund på slutet och berättade om härliga bröst bölder mm. Jag som redan e helt uppskrämd om alla komplikationer man kan få med amningen.. Men det ska gå bra nu det har jag bestämt!

Efter lydnaden åkte vi och körde skydd med båda hundarna! Elin bestämde sig för att vakna lagom till det va dax för Selam att köra men jag tankade henne i bilen så jag samtidigt kunde se Maja och Selma köra!

Söndagen var det kurs för Pia!!! Jag gick återigen genom rutan. Nu ska jag köra stenhårt som hon sa och som Eva också sagt så ska nog den där lösa sig! Får inte tragla den för ofta bara.

I dag var det Eva träning som både jag och Maja hade glömt av. Tur att vi kom på det i går kväll annars hade vi missat den helt. Jag körde krypet och fjärren. Nu ska den också köras då den kan göras inne så jag har inget att skylla på!

I morgon ska jag SOVA, känner verkligen att det blivit för mycket de senatse dagarna men men va e vell en bal på slottet! Roligt har det varit även om jag varit ett levande lik på kvällarna och bara velat sova.

I går gjorde jag för övrigt veckans goda gärning. På väg till kursen tog jag nynäsvägen i stället för huddongevägen som jag brukar. Längst länna vägn var det en gammal farbror som gick och liftade, ingen av bilarna framfö mig stannade. Jag gjorde en snabb bedömning och kontaterade att gubben var ofarlig. Typ 100 år och skröplig. Han blev så glad över att jag stannade, helt genomfryst var han också.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Snällt av dig att plocka upp gubben! Men tänk på din "gamla" kropp och vila imorgon! Krama Elin från oss! M&P

2009-01-12 @ 18:58:32
Postat av: Karin

Värsta aktiva dagarna!!! Va snäll du e som plockar upp en gammal gubbe. Han måste varit så tacksam!

2009-01-12 @ 21:02:49
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Jessica, Reija & Yomi

Sara har skapat ett forum för alla träningsintresserade i Sthlms-regionen o här e länken till den, http://www.voy.com/219020/. Gå gärna in när ni vill träna om ni vill att fler ska haka på.. :)

Kram på er!!

PS. Va flitig du e, blir helt matt av allt du hinner med o göra.. ;)

2009-01-13 @ 14:15:48
URL: http://hem.bredband.net/b485884

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0