Julmust...

Ett het tips till alla som ammar. Drik INTE julmust! Jag undrade va det ar jag ätit som fått Elins mage att reagera och av en ren slump sa en på kursen till mig att hennes son reagerat jätte starkt på julmust. Haha hade kvällen innan för första gången på hundra år druktigt julmust. Ja ja, nu vet jag det också.

I dag har el Gunnar varit här och fixat med stora tvättmaskinen!!!!!!!!!!!!!!!! Snart fungerar den!!!!!!!!!!!!!! Jippie!!!!!!!!!!!! Inge mer hundhår på våra kläder och så kan jag tvätta mattor mm hemma!!!!!!!!!!!!

Jag hundarna och Elin gick en skogis i dag! Var lite nervös för om jag skulle rka släpa runt bebisen hela rundan men det gick hur lätt som helst. Vist var jag svettig när vi kom hem men vad gör det! Elin gillar babybjörnen och efersom det inte e så kalt nu så fungerar det riktig bra!

Nu e hundarna nöjda som sjutton och i kväll ska vi träna på Yoggis kryp och fjärr för det gör vi innomhus! Jag har altså inget att skylla på. Det svåra är att jag ska hålla tungan rätt i munen och göra rätt., vet precis hur jag ska göra sen gäller det ju bara att gör att det också!

Nu ska vi värma mat! Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din pappa är som Elin, tål inte julmust! Hi hi!

Du är så duktig som orkar gå promenad mm.

Hoppas att el Gunnar fixar lite utebelysning också!

Kram

M

2009-01-13 @ 16:05:52
Postat av: Maud

Det känns skönt att få förklaring för oroliga magar, vad duktig du är som tar dig ut med Elin och alla hundar, det är nog inte bara hundarna som är nöjda utan Elin och du också!!!



Kramar till er alla i familjen

Maud

2009-01-14 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0