Första natten...

Elin har sovit sin första natt i egen säng!!!

Så skönt för mig som legat som en likstel ( enligt Camilla ser jag ut som en död när jag sover...) utan att röra mig på hela natten så var det otroligt befriande att kunna röra sig och byta possition under natten. Plus att jag haft typ en halv 90cm säng att ligga på då Kim absolut inte kan ha någon på sin sida för då kan han inte sova. Med andra ord så har jag, Elin, Cleo och Zimba sovit på min del av sängen...

Hon verkade i alla fall inte bry sig ett skvatt om att hon inte sov i vår säng.

Anledningen från början var ju att hon inte riktigt kunde hålla sin egen värma, när jag plockade upp henne ur sin säng förra gången jag provade var hon ju iskall(det va när hon var bara några dagar). Jag blev livrädd och vågade inte prova det igen. Men nu var det hur lugnt som helst.

Så nu är min säng återigen min!

Ang mitt förra inlägg så ville jag inte skrämma någon däremot poentera att man ska inte acceptera att det bara e så att det gör svinont. ite ont får man räkna med men inte ångestont/gråta tio minuter innan för att det kommer göra satans ont ont. Då kan man lösa det på andra sätt tills eventuelle sår mm läkt. Stå inte ut i massa dagar för att va duktig utan sök hjälp. Så finn dig inte i alla du får stå ut och smörj med bröstmjölk utan kräv att få mer hjälp. Behöver du pumpa rekomenderar jag Medela bröstpump. Kim köpte en sån tillmig vilket va tur då jag höll på att få tennisarmbåge av den som man pumpar själv. Blev ett jäkla pumpande för att få ut all mjölk. Han stod nog inte ut att se mig "lida" mer haha! Vist va den dyr men den har varit värd vart enda öre!

Till något helt annat, Yogas träning!

Tränade med Maja i dag! Yoga känns verkligen på topp på träningen. Hjärnan e verkligen påslagen och det underlättar ju. Däremot har vi hamnat i ofas hemma... I går hoppade Yoga över mig i soffan, eftersom jag inte vill att hon håller på så (nästa gång e det Elin hon hoppar över) så gick jag efter henne med bestämda steg och sa att hon inte fick göra så (nä inte särskilt pedagågiskt, ja jag handlade i stridens hetta, nä hon lärde sig nog inte ett skit av vad jag försökte förklara, jaja) hon tykte i alla fall att jag va extremt obehaglig och därför måste hon leka kakellacka... ( maja du hajjar va jag menar) jaja det går över.

Nu ska jag rensa kattlådan så glamoröst!




Kommentarer
Postat av: Emma m randiga

Snuuuttan då... :) Nu börjar hon likna morfar tycker jag :D fniss

2009-01-29 @ 21:18:06
URL: http://www.freaklechics.se
Postat av: Maja & Selma

Hi hi... Lilla Yogisen, inte lätt att ha en sådan stygging till mamma;-)) Du har verkligen helt rätt i att Yoga är i sitt esse just nu! Toppenkul tycker hon att det är att träna(speciellt när Mongo-Maja står o tjoar bakom ryggen på henne...ha ha ha), rutan t ex ser riktigt bra ut!



Syns på lördag kl 10.00?! Träningen börjar 11.00, såg jag...

2009-01-29 @ 23:24:17
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Mindy

Skrattade gott åt de där med tennisarmbåge..fniss..

2009-02-01 @ 13:09:22
Postat av: erica å co

hallå kompisar, va skönt att du fått tebax kontrollen över din egen säng, hoppas det håller i sig! Verkligen jätteroligt att Yoga verkar va så duktig, de va ett tag sen jag såg henne på träning. Haddock lääääääääääängtar efter henne å vi andra efter er andra! Syns på lördag!:)

Postat av: Ida

Förstår att det måste varit skönt att kunna sova normalt. Måste ses snart igen, saknar att vara det lilla snöret som följer efter dig på alla ställen.













2009-02-01 @ 22:16:13
URL: http://www.valtersaga.se
Postat av: Katarina

Önskar nya bilder! Kram! M

2009-02-04 @ 09:50:21
Postat av: Ammi

TACK för Gratulationen i vår gästbok, jag är så stolt. Och du - lycka till med tränandet, du är så duktig!

2009-02-04 @ 13:06:55
URL: http://www.knorrsvans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0