oljekyld.se





Nästa gång vi fotar tar ja me lite "barn" leksaker! Fast hundgrejjerna gick ju så klart också jätte bra!!!



Hon har just kastat bollen och är mycket nöjd med sig själv



Ålskar närbilder!!!



Inte jätte glad men man kan ju inte alltid vara gla!



Den här e en av mina favvisar även fast man inte ser hennes ansikte

I morgon ska Allan stor Ballan åka till fotografen!!! Ska bli spännande om dom kommer fixa det! Eller om dom kommer vara som kackerlackor längst väggarna hahaha. Nä det tror jag inte för Zimba har en helt otrolig mentalitet. Han sitter på damsugaren när jag städar... Jag fattade inte först att det va för att den blåser ut varm luft men det måste ju vara det som gör upplevelsen så fantastisk!

Kanske får någon bild senare i veckan från Per!!!

Nu blire ryggläge i soffan för mig!


Kommentarer
Postat av: San

söt unge!!!<3

2009-12-28 @ 20:25:04
Postat av: erica å co

Gullunge! Hon är hur underbar som helst den där lilla puddingen!

Postat av: Lisa

Seriöst, den sista bilden är helt magisk <3

2009-12-28 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0