Vart ska man börja...

Ja det har ju gått en stund sedan jag kunde skriva senast. Vi har varit i ungern på Europa vinnar utställningar och på en Eva träning igen och massa mer.

Nu är det mindre än 10 veckor kvar till bebisen kommer också. SPÅNNANDE. Erikas lilla klutt har kommit och det blev en pojke!

Yogas tass e läkt fast hon haltar fortfarande... Vi ska till vet på torsdag med både henne och Cleo. När vi va i ungern så röntgade vi Cleo då min svenska vet misstänkte att hon hade luftrörs kolaps och hon inte har någon röntgen så passade vi på när vi var där nere. Måste bara tillägga att prierna i ungern hos vet är helt sanslösa. Vi fick passen ifylda åt alla hundar (tror det va 10 st) cleo röntgades och så stoppade han ner en kamera i hennes hals och nos, sen ultraljudade han hennes hjärta och allt so allt betalade vi 600kr, juste katterna fick medicin och så skrev han ut medicin till cleo. Tror att jag aldrig betalt mindre än 500kr hos vet i sverige och då har det bara varit typ vaccination...

Ja tillbaka till Cleo, han såg att hennes hjärta var förstorat och att en av klaffarna inte fungerade riktigt som den skulle. Men det är ju inte helt lätt att förstå alla medicinska grejer på ungeraska plus att han tycket att hon skulle kollas upp om ca en månad så vi bokade en tid til henne på strömsholm det känns alltid bäst.

Yoga vill jag också kolla upp  eftersom hon haltar ganska mycket och jag inte orkar gå runt och oroa mig. Sen tycker jag att det är konstigt också med tanke på att hela ungern resan var som en vila för henne. Det finns liksom inte direkt något utrymme i en husbil att röra sig... Hon lyckades även dra på sig en urinvägsinfektion i ungern men den fixade vår ungerska vet!

Just nu ligger min lilla brunis i soffan och stensover under en filt med Cilla PÅ sig... Tur att någon älskar den där katten i alla fall!! Närå jag gilla henne också när hon inte bits och rivs.

Qarma har varit hos Camilla under våran semester och det verkar ha gått jätte bra, hoppas att Philip också tyckr det!!! Hon hade tydligen gjort bomben på honom på mornarna... Även bitit Camilla i rumpan en gång... Vet inte va det e med Susanne, Camilla och Lisa för de är typ bara de hon gör så på. Ja Ida ibland också.

Vi har hunnit vara hundvakt också sen vi kom hem. Malte och Vigor va här i 4 dagar och efter det kom Olle i två dagar. Yoga har utnytjat killarna på bästa sett. Olle lyckades hon till och med till att slicka hennes huvud... Jag fattar inte hur hon har kommit på det och att hon tycker att det e så mysigt. Hon tvångs gosade/ sov även med Malte och Olle, Vigor va inte lika poppis hon tycker nog att han e en slyngel som borde kamma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0