Träning och bilder

Träffade Maja i dag för lite träning. Körde mest bara basic grejer med Yoga men jag hoppas få henne att komma loss lite, hon vill hela tiden ha mitt godkännande till att göra saker vilket är bra i vardagen men inte när man tränar lydnad tycker jag.

Selma har verkligen fattat galoppen på flera moment tycker jag, ställandet, stå från ligg, och "skänkelvikningar".

Fotade lite men det va inge vidare väder så jag som inte har koll på kameran får inte till det. Måste be om hjälp med instälningar. Menar man har ju en proffs kamera vore synd om man inte kunde fota bara för att det inte e strålande sol.



Snömongo!



Cleo blåser nästan bort, hon och nasse.



Snöweiler!



Inte värdens bästa bild men jag va tvungen att ta med den, Cleo e bäst!



Galna öron igen!



Snö monstert flyger fram!

Så lite tränings bilder!















Det syns inte så bra på bilden men alla Selmas fötter är i luften!







Sista bilden på galen Selma!!!

Kommentarer
Postat av: Therese & lexi

Härliga bilder!! Vilkent smart täcke selma har ett sånt skulle lexi behöva hon fryser såååå.. Såklart du ska anmäla till mydog du har bara ett par dagar på dej.Det är bara o ta med den lille bebisen o åka =) Ha det bra!

2008-11-25 @ 21:00:23
URL: http://www.milooqharma.se
Postat av: Karin

Wiiiiiiiiiiii, roligt med kort!!! Idag va vi på kurre hos carina. Per och Falcon va jätteduktiga. Va skitkul att se! pussa grisnäsan.. och alla andra såklart

2008-11-25 @ 23:04:29
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Madde

Perfekt jhu att huset är som nytt nu när bebisen kommer :-)))Bästa Julklappen!! Fina bilder på fiiina vovvar, härligt att kameran är på G! Jag är jätte tränings o tävlings sugen känns inte riktigt som rätt säsong för det ha ha...

Mer bilder på kittekatten vill jag se Mmmmmm

Kramiz

2008-11-26 @ 07:22:50
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Maja & Snö-Selma

Hi hi...vilka gulliga kort på Cleo! Självklart var de andra snöodjuren också söta, men Cleo ser ut som en liten pälstorped! Ha ha ha...



Kul med så många bilder på Selmsing, måste ju bara stjäla några...he he. Hon ser ut som en liten skitunge som ska ut och åka snowracer! Blir alldeles varm i hjärtat...



Kram

2008-11-26 @ 10:23:07
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0