Simma

Kommer inte ihåg om Yoga simmade någon gång förra sommaren men jag tror inte det. (borde ha kommit ihåg det)

I dag simmade hon i alla fall HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Herregud va hon e kass! Men hon gör sitt bästa och försöker ju i alla fall.  Nästa gång vi går till sjön ska jag ta med mig kameran jag lovar.

Hon hämtade in kongen från flera meters håll, utåt simmar hon ganska bra men innåt så plaskar hon bara och det står typ sill, ser ut som att hon ska välta baklänges. Ja, ja övning ger färdighet.

Gick en runda i skogen efteråt så hundarna skulle torka, när vi kom hem plockade jag 5 fästingar av Cleo så nu blir det halsband på så mycket hon bara kan. Hon har ju fått reaktioner på det men frontline verkr ju inte fungera. Jag ska ha på det på dagarna och ta av det på nätterna så kanske hon vänjr sig! Plockade ju 12 fästingar på hene på två dar fförra gången det va varmt.

Det e sommarvarmt här i dag sååååå skönt, det enda som e jobbigt är att jag inte har tillräckligt bra solglasögon. De är bra men jag behöver ett par som e mycket mörkare och täcker större yta av anssiktet! Hihi skidglasögon kanske!

Ska se om jag pallar att åka och lydnadsträna senare, man måste ju pejja tular då och det e jag inte så sugen på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0