Jaha, då va det dax för...

Lilla Yoga har i mina ögon varit en ganska vältalig vovva, då menar jag hundspråk och inte pip och gnäll. Vist kan hon vara hårdhänt och burdus men hon har förstått när andra hundar säger ifrån vilket sett de än valt att tala på. Tex Qarma som fräser när hon fått nog eller Lovis som ignorera henne tills galningen uppför sig städat.

I dag i butiken när Yogas bästa lekkompis på dagis kom ut tänkte jag att de skulle få hälsa eftersom de inte få vara i samma rum numera men då va Yoga en riktig liten suris. Kan vait för att Stella som labbe flickan heter baa rusade ut och var helt stökig men endå look whos talking. Ja ja efter lite nosande så ville hon leka med henne.

Mötte Maje och åkte till klubben, allt var fid och fröjde men så kom det två HUNDAR PÅ BRUKSHUNDSKULBBEN!!! TÄNKA SIG. PÅ YOGAS KLUBB!!! Herre gu de gick även väldigt nära Majas täningsväska. Hon tänkte springa fam och skälla ut dom. Jag fick chok. Vist har hon kunnat skälla på andra hundar men inte såhär. HAHA.

Hon ska ju börja löpa snart och jag håller ju inte med de som säger att hunda INTE har olika perioder. Yoga har i alla fall det, eller så har hon blivit personlighets förändrad efter 1 år? Ja ja, är inte så orolig över detta men tycker att jag tränat såååååååååå mycket förebyggande för att detta inte skulle inträffa, men får vell se det som att om jag inte hade tränat så kanske det skulle varit mycket värre.

Annars gick träningen myket bra! Tack för fransyskan!

Det blev ingen röntgen i dag men nästa måndag smäller det! Har iofs redan bestämt att Yoga har A höfter, ingen av mina anda hundar har ju det så en kan vell i alla fall få det! SNÄLLA!

Strömpan i morgon för Qarma!

GO NATT! 

Kommentarer
Postat av: Maja & Selma

Snygg ny look på sidan!!! Selma and I like!!!

2008-03-13 @ 01:49:07
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0