My dog 2008

image223

Så här trött blir man efter en hård dags utställning! Selma och Yoggi i Majas knä!

image224

Snyggingen på plats, det var svinkallt där vi satt så det var kläderna på våra bebbar.

I fredags blev Yoga 1:3 juniortik!
Söndagen... ja då åkte hon ut på en tvåa, men det gjorde typ alla andra också.

Lite mer beskrivning: i fredags var det en "trevlig" dommare som inte bara premierade kuperat. (sen att yoga kom trea efter två kuperade behöver vi inte prata så mycket om). Däremot söndagen var lite lustig, tvåor delades ut till höger och vänster. Till och med Gossip åkte på en tvåa... Ja ja vi kan inte alla gilla samma typ av hundar.

Tyvärr blev det inga bra bilder på Yoga uppstäld men det finns på Madde sida om någon är intresserad av att se skönheten!!! ( http://www.dobvoyage.se/ ) Ska se om jag kan sno en bild eller två från hennes sida!

På torsdag e det da för appellydnad!!! Vi längtar och e lite nervösa med tanke på hur det gick sist vi va på kurs(inte den för Maddarna uten den innan..)



Tjoho det gick! Nu vet jag hur man snor bilder. (hoppas det va ok :-) )



Hela gänget! Synd att jag ska förstöra hela jälla bilden..



Ella och Inez, ser ni någon likhet med den första bilde??? Ella(den svarta) är Naalas och Selmas mamma, Inez är Yogas mamma! Gullisar!



Naala och Yoga



Madde och Yoga på stora stockholm, hon har så fin fär lilla fröken!



Yogas fina brorsa Zorro (Dobvoyage Benoit)






Kommentarer
Postat av: Madde

Nu vet ja! Du visar Åska o jag Yoga så behöver inte Åska se ut som en gunghäst i ringen ha ha...
Hoppas ni får skoj på kursen o tack för en super skoj helg!
Kram pussa på yogurt och berätta att hon var den snyggaste m öron å svans från heeela Norden
Kram

2008-01-08 @ 20:20:15
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Emma & Pyrrah

Hihihi, ser ut som ni haft en fullspäckad helg :) Att ställa ut hund i den konkurrensen är inte lätt.. Men det e starkt av dig att kämpa på ändå. Jag vill ju se er tävla snart, inom brukset ;)

Ses på fredag då!

Kramar
Emma & Pyrrah

2008-01-08 @ 21:11:33
URL: http://www.freaklechics.se
Postat av: Kina

Tack för en supermysig helg som vi SKA göra om nästa år!!
Pussa på fina väldigt gulliga och lugna Yoghurt från mig och CurreDutt, ses på specialen om inte förr och då ska väldigt vilda Birran med också
KRAM

2008-01-09 @ 20:02:30
Postat av: Martina F

Hej mitt namn är Martina och jag hr vrit inne på dogstore.se för jag och två kompisar söker praoplatser, och undrarom ni tar emot elever för prao. Jag kommer nog att ringa inom några dar.

MVH Martina

2008-01-09 @ 20:04:08
Postat av: Maja & Selma

Finfina Yogisen! Såååå söööt! Gullisarna är himla söta när de sover sött tillsammans i mitt knä också:-) Kul att gå kurs ihop, synd bara att det bara var en massa snack idag. Himla bra att vi ska spåra ihop också, det kanske faktiskt blir en apellstart för oss till våren?! Sen en blixtsnabb uppflyttning och sen cert på utställningar! Eller vad tror du om min plan?:-)
Syns på söndag!
Baj baj

2008-01-10 @ 22:36:49
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Ammi

Hejsan! Fåtografen här ;). Kul att du gillade bilderna, du får mer än gärna sno av mig. Hoppas att ni har det bra. Och pussa på valpen ;)

2008-01-20 @ 12:22:00
URL: http://www.knorrsvans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0