God morgon!

Varför e jag vaken?

Jo det är en liten svart fara här...

Åkte förbi Maddarnas butik i går för att hämta upp några böcker jag beställt genom dom och vips hade man med sig en valp hem.

Hur gick nu detta till?

Jo Madde Daleo har några hanvalpar kvar ur sin senaste kull och de ville komma hemmifrån, det är ju ganska bra tycker jag att valpana får komma ut och se värden. Nu får ju dom det även om inte vi skulle ta hem varsin, men de kanske inte skulle få samma möjlihet till att åka tunnelbana och buss mm.

Vadå vi, vadå varsin?

Jo Maja var också med och hon tog också med sig en!

Ska bli lite kul det här, hoppas att de blir sålda ganska snart så man inte blir allt för fest.

I dag tänkte jag att han bara ska få vänja sig vid vårat hem med omnejd, men i morgon bil det jobbet som vanligt. Haha han kommer få ganska många nya intryk stackarn. Men hur ska man annars vänja sig?

Yoga håller redan på att lära honom några viktiga överlevnadknep.

Vart man hittar vatten ute på tomten, för vattnet som serveras inne e inge gott...

Vart de bästa grävstellena e, mm.


Nu ska jag återgå till att hålla koll på kissningar och bajsningar!


Ni kqnske får avnjuta en valpbild senare!


Kommentarer
Postat av: Emma o Plexus

Tycker du och Yoga är otroligt inspirerande. Ni är SÅ duktiga. Tänker ha er som förebild när det blir dags för mig att börja om med en liten igen.
Ses snart!

Postat av: Madde Daleo

Tack för hjälpen gulliga ni!!

2008-01-20 @ 16:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0