Vilddjur!

 

Lyckades inte kopiera bilderna stora men här är mina två favvo bilder på Idas lilla valp Saga!

Det har hänt mycket i veckan, Qarma har varit hos veterinären två gånger, resten av djurbeståndet har varit hos veterinären en gång. Qarma har varit borta i 6 timmar. Vi har varit på ZTP och BH träning. Vi har hunnit med lite lydnad och annat också... Inte konstigt att jag känner mig helt färdig.

Träningen i helgen har varit spännande och roligta att Yoga har fått bitas lite!!! Men nu ska jag ta söndag! Bilder från helgen kommer senare!



Kommentarer
Postat av: Karin

Sno hur mkt du vill. Ses inte alls imorgon.. Du ska juh till Strömsholm=)Pöss

2008-02-12 @ 21:04:29
Postat av: Karin

Uppdatera din bajsklutt!!!! Vill se bilder... Kyss

2008-02-12 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0