Spår?

Ja det är en fråga...

I dag åkte jag och Annica till Lida för att lägga spår.

Jag la ett "vanligt" spår till Yoga och ett så kallat IPO spår. Båda spåren la jag på åker. Jag la först ut det vanliga spåret och sedan Ipo spåret. 

Eftersom Yoga aldrig gått IPO spår tidigare toga jag det ganska direkt efter jag lagt det, kan det ha varit ca 20 minuters liggtid? Först fattade hon ingenting utan tykte att det var ett väldigt konstigt godissök. Men där jag lagt godis lite glesare gick det mycket bättre. Första pinnen gick hon rakt över tror jag... Andra kommer jag inte heller ihåg men sen tog hon nog resten av pinnarna!

Sen avr det dax för Naalas spår. Jag tycker Naala spårar jätte fint, vist virrar hon lite iblend men ingen av hundarna har ju jätte stor spårvana trots allt. Vi gör det inte tilräckligt ofta.

Så till katastrof spåret. Det var dax för Yogas vanliga spår. Jag som alltid tjatar om att det är bra att veta vart man gått så man vet om hunden är någorlunda rätt eller inte. Men jag var helt förvirrad i dag och visade Yoga helt fel, gick typ förbi hela spåret och han bli irriterad till och med för att jag tykte att hon inte ens ansträngde sig det minta lilla...

Så nu har jag lärt mig en ORDENTLIG läxa igen. Men men det blev bra till slut i alla fall, vi gick tillbaka till början av spåret och då tog Yoga alla pinnarna plus att jag hittade en IPO pinne också!!!

Frågan är alltså, undrar vad Yoga lärt sig i dag? Spåra? Vetta f..n.

Men matte har i alla fall lärt sig sin läxa det kan jag lova.

Här kommer lite bilder från röjjet i alla fall!


image262

image263

image264

image265

image266

image267

image268

image269

image270

image271

image272

Thats it for today!

Kommentarer
Postat av: Maja & Selma

Hej! Fina bilder! Min mobil har försvunnit hemma hos mig själv. Kan inte hitta den så nu börjar jag tro att någon fått med sig den av misstag, hade några kompis här i torsdags nämligen. Helt sjukt, bara jag lyckas bli av med en mobil från förjan av sekelskiftet utan att ens lämna lägenheten. Så nu har jag inga nummer kvar. Skicka gärna...på facebook kanske el nåt!

2008-03-01 @ 12:01:07
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Katarina

FINA BILDER! TREVLIG BAKGRUNDSFÄRG! KRAM! M

2008-03-01 @ 21:07:58
Postat av: Karin

Fasiken vad härliga bilder!!!! Du måste ta kort på Falukorv och Yoghurt sen! Pöss

2008-03-03 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0