Jippie jihu!

I torsdags var det alla hjärtans dag, och jag har tydligen varit snäll! (hihi det viste jag att jag varit då jag flera gåger lyckats fixa folk till cafet när det varit personal kris, kanske har varit snäll på andra sätt också!)

Jag fick en jätte fin present! En aldeles egen systemkamera! Så nu blir det ut och fota!!!! I torsdags när jag fick den var jag så trött att jag knapt rkade öppna den men i går efter att Kim laddat baterierna så knäppte jag lite!

Nu har jag varit ute och fotat lite igen och jag ska kolla igenom bilderna om det blev nått! Men först får ni en bild på Lovis från när jag va hundvakt!

image245

Gulligaste Lovisen

image246

Innomhus med blixt det blir ju nästan aldro superbra.

image247

Blir ganska mycket skuggor.

image248

Sötweiler! Här hade jag tänt alla lampor.

image249

Yoggi

image250

Nejdå jag gillar inte att fota mina hundar...

image251

image252

Det va alla bilder för nu. kanske lägger till fler senare när jag kollat bilderna från i dag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå?? Du har juh glömt kort på attack-hamstern!!! Inte konstigt att hon blir putt... Ses imorgon. Pöss

2008-02-17 @ 15:19:11
Postat av: jonis

Gullis hon e!

2008-02-18 @ 06:49:52
URL: http://smultronrem.blogg.se
Postat av: jonis

hallå! uppdatera, tråkmåns!!!

2008-02-19 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0