Det är inte så lätt som man tror...

Nya kameran används flitigt! Men det är inte så lätt som man kanske tror, bara för man har en bra kamera blir det inte bra bilder...

Har i alla fall varit i stan och köpt ett nytt objektiv så nu kan jag fota saker som är långt borta!!! Tex galna hundar som springer hundra mil bort!

Här kommer bilderna som blev bäst.

image257


Yoga med sina galna pudel polare Cisso och Ru!


image258

Konstig min.

image259

Det är kul att jaga pudel

Kaske blir fler bilder senare men nu vill datorn inte jobba med mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också kunna fota galna hundar in action! Min kamera är inte gjord för sånt:/

p.s: du skriver ju knappt något i din blogg. Om du blir lite flitigare så kanske jag blir duktigare på att kommentera den:P

2008-02-26 @ 20:13:40
Postat av: Karin

Härliga bilder!!! Du måste ta på Falcon oxå. Han sa att han ville vara med på en actionbild=)Ses!

2008-02-27 @ 07:39:29
Postat av: Katarina

Du måste ta ledigt flera gånger så att hundarna få springa..... och du fota. Fina bilder...
Kram
M

2008-02-27 @ 15:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0