8 dagar kvar...

Undrar om det e dax att skruva ihop skötbord och säng nu???

Tänkte tvätta alla kläder  och filtar/täcken i helgen. Undrar om man verkligen måste ha såntdär parfynfritt tvättmedel. 

Vi va på stora stockholm i helgen men bara på söndagen. Yoga och Pago satt i montern och gjorde ett superjobb enligt mig i alla fall. Paggan the pajas och Yoga the godis löver! Yoga var bara nöjd om hon blev skönt maserad i nacken eller fick godis medans Pago var nöjd med att bara få larva sig!!!

Nu ska jag tänka vidare på allt jag borde göra hihi!

 

Kommentarer
Postat av: Emma o grabbarna

Ska vi ha en gravid/nyfödd bebis träningsgrupp sen i Ågesta?? Jag med mage i vädret och du dragandes på barnvagn? Vore väl perfekt! Jag slutar jobba i slutet av mars så då kan vi starta! Kul att ses i söndags! Du såg verkligen pigg ut. Hoppas jag blir som dig!

Postat av: Camilla

Halloj... det där kommer gå super-som en walk in the park- inget att vara nervös över, jag lovar:-)

Allt kommer som det gör bara... Allt du behöver är inytiolkräm, mössa, pyjamas och en schysst bh- för de blir stoooooora hi hi asballt för en a minus som jag:-)Ta med ett kg godis till BB, de har inget snarr där även om servicen är bra!

Kram på dig!!

2008-12-09 @ 20:57:07
URL: http://www.diragos.com
Postat av: Maja & Selma

Skruva för ditt liv! Ungen kan ju komma vilken dag som helst! Å inte vill hon ligga i en Bia-bädd, så det är bäst du börjar nu!;-))



Vill gärna ses på torsdag om du orkar och har lust, är ledig som vanligt då...



Kram Kram

2008-12-09 @ 22:53:44
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Kina

Lilla gumman tvätta allt parfymfritt i början sen blir det ändå hund/katt hår kvalster och parfymtvättmedel och det är bara bra ,blir helt icke allergiska barn!Köp hem tillägg också så slipper du paniken över att inte kunna amma ordentligt också.Det kommer att gå så bra tänk såhär:alla andra har ju klarat det galant (tom jag)

Kraaam

2008-12-10 @ 07:33:55
Postat av: Madde

Tack för att ni gjorde ett så bra jobb i montern :-))

Jag hänger gärna med på Tors, hör av er om ni ska träna!

Räkna med att du går över minst en vecka :-))Jag tippar på typ Julafton ;-)Det blir ju den bästa julklappen man kan få !!

Kramiz

2008-12-10 @ 07:55:32
URL: http://www.dobvoyage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0