7 dagar kvar...

Grått och trist väder...

Vill ha snö igen!

I morgon e min favvo dag! Torsdag, då e Maja ledig så man kan trääna hund på dagen! Plus att just i morgon ska vi på julbord på kvällen!!! MUMS

Ska åka in till jobbet en sväng sen mvc, kanske passar på att köpa oparfymerat tvätmdel med! Hehe vilka problem!!!

Ganska lustigt det här med bebisar, från min klass på gymnasiet är vi minst tre som fått kommer få bebis i år! (de som jag vet) Sen är det ju helt sinnessjukt många fler runt omkring mig, Erika, Mika, Erikas syrra, Viggos matte plus säkert fler som jag för tillfället glömmer. Sen kommer det ju minst tre bebbar nästa år också!!! Grattis Emma/Kalle och Annakarin/Peter! Nu kanske ni undrar hur det kan vara tre? Jo de sistnämna slår på stort och tar två flugor i en smäll!!

Måste bara skriva lite kort om denna lilla bråkiga kattunge! Han ÄLSKAR hudarna och Nisse. Men nu börjar han visa sina stygga lillebrors sidor... Retar Nisse til vansinne så han till och med åkte på lite däng i går!!! Men det e bara kul så då retas man lite till. Slutade med att Nisse drog... Cilla retar han hela tiden men hon e ju sååååå otroligt tacksam att reta. Han sover i sängen under täcket... Han e sjukt varm phu. Jag får svettattack men et bryr han sig inte om. Han vaknar när Kim går upp och tjatar om mat. Sen när han tycker att det e dax gör han allt i sin makt för att väck mig med... Kan ju säga att han har ganska mycket att säga och han e ju inte direkt blyg utan här snackas det om allt och inget. Minsta missnöje ska debatteras!!! Sen att han ser så rolig ut så både jag och kim gravar ihjäloss när han skuttar omkring gör ju att allt annat är förlåtet!

Yoga sköter fortfarande hans personliga hygien, ha e ju en liten smutsig kille och han protesterar högljut, men Yoga håler i honom som den bästa valprengöraren och struntar i att han inte vill. När hon anser honom ren så får han gå!

Nä nu vill hundarna gå ut! Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Åh-hå-hå! Det är näranära nu du! :P

Herrejisses så spännande.



Jo det känns fortfarande helt overkligt. :) Har inte landat än. Undrar om man någonsin gör det? Allt är helt underbart, går inte att beskriva med ord.



Vi gick inte heller någon föräldrarutbildning och det går finfint ändå. Och med Esther går det också hur bra som helst. Det som har tagit ett par veckor är att lära henne gå vid sidan av vagnen. Nu går det också bra.



Kram



Nu har jag dig under hårdbevakning. Det kan ju typ hända när som helst nu ju. :P

2008-12-10 @ 12:46:11
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: san

kan du inte klämma ut henne nu nu nu vill träffa henne NUUUUUU



puss puss puss

2008-12-10 @ 15:26:01
Postat av: Emma o grabbarna

Har ju börjat på krim (dagtid, mån-fre) nu så det blir inte mycket träning i veckorna fram till semestern. Sjukt tråkigt! Men när det händer så hojtar jag till!



Håller alla tummar för att det som komma skall går bra!!

2008-12-11 @ 09:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0