5 dagar kvar...

han inte skriva i går då jag gjorde ett ordentligt försök till att få ut bebisen... HEHE

Nä inte riktigt men det blev en morgonprommis med Jenny och bordercollisarna, sen direkt till södertälje BK för lite lydnad. Vid 1 tiden var vi klara då åkte jag till Mads hund och katt och hängde.

Åkte sedan hem för att fixa lite innan  julbordet på Sundby gård! MUMS!

Duktiga Kim hade skruvat ihop skötbord och säng så nu e det ur värden.

I kväll ska vi till mina föräldrar och käka gulasch soppa!!!

Det regnar idag igen, vilket inte får mig att vilja gå u med doggsen som jag borde.

Men det e bara att bita i det sura äpplet och på med regnkappa(förliten) så man har lite trötta hundar i kväll!

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för igår.. Jag kan säga att byxorna va uppknäppta hela vägen hem. Jisses vad mätt!! haha... men det e väl så det ska vara när man nöjt går från ett julbord. Trevlig helg. Kyss

2008-12-12 @ 16:12:24
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0