4 dagar kvar...

Trodde jag fick en värk förut men det va nog inte det...

Vi ska ju sökträna i morgon så det e inte läge, menar man skulle ju inte vilja offra en sökträning för bebis kläckning!

I dag e det lucia, hoppas att det kommer lite fin musik på tv:n för jag älskar lucia mys känslan som man hade när man va liten. Upp tidigt fixa inför tåget så släcks allt ner så sjunger man santa lucia.

Fick en tanke om att jag skulle göra en luciakrona till Cleo och fotta henne men jag baka lusse bullar i stället!

På måndag ska vi träna med Eva igen, så det blir till att knipa lite till.

Tränade med Madde i torsdags, tränade rutan och framåtsändandet, fick som vanligt bra tips på båda som jag faktiskt har praktiserat både i går och i dag så lite händer det!

Nu ska lusse bullarna bakas ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0