2 dagar kvar... eller räknas det som 1

Kurs för Eva, lika bra som vanligt! Och även om det inte just när vi tränade kändes som att Yoga fattade nått så tror jag att det lossnade en hel del för henne då jag och Madde tränade sist.

Kunde skicka henne från flera olika håll och det fungerade super, på olika rutor också. Eva störde Yoga och det va svårt men sen fattade hon och då sprang hon rätt även fast hon försökte störa. Men herre jesus va hon gillar folk den där hunden! Glad bara av att få hälsa på folk, e det en springer spaniel jag har eller!?!?! Gullunge!

Jag tycker vi ska ha en vadslagning om vilket datum ungen kommer.  Kom med era datum så får vi se vem som vinner!

För e som inte vet så e beräknat datum den 17 de!

Katten e fortfarande diare mannen... Men fick mail av uppfödaren som tipsade om avmaskning. Så eftersom jag ändå tänkt skicka avföringsprover så vänar jag på svaren. De sickas i morgon och man ska få svar ganska snabbt. I natt va han inte poppis, han kletade lite bajs på mitt täcke så det var bara att ta av allt och tvätta. Men det ka han ju inte hjälpa...

Kommentarer
Postat av: Karin

vad vinner man på vadslagningen???

2008-12-15 @ 19:55:00
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag ger upp! det går inte att kommentera!!! Mångo!!!!!! Skriver och skriver och skriver men det bara försvinner när jag ska skicka den. Lr så kanske den bara e seg och kommer fram om ett tag. Då har du fått några kommentarer=)=)

2008-12-15 @ 19:57:58
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Madde D

31/1 kommer ungen att komma ut vare sig den vill el inte....

Karin, jag tror man vinner en resa!!!

2008-12-15 @ 20:36:16
URL: http://daleos.com
Postat av: Kata

Elin kommer snart! 18/12! Den mest opassande tid enligt Kim! Börja packa! Har du med dig allt du behöver till sjukhuset?

Journal och andra papper från MVC

Legitimation (och sjukhusbricka)

Musik eller avslappningsband

Musikspelare (finns på en del sjukhus)

Necessär

Bok eller tidningar till dig och din partner om det drar ut på tiden

Pengar. Gärna mynt eftersom förlossningen ofta bara har automat.

Dricka, frukt, godis eller annat som du vill ha. Sjukhuset kommer förse dig med den mat och dryck du behöver, men om du har specifika saker du vill ha så ta med det själv. Glöm inte att ta med till din partner också.

Kamera, film och batterier

Extra underkläder

Lite barnkläder som barnet kan ha vid hemfärden

Bilbarnstol

Mobiltelefon (tänk på att många sjukhus inte tillåter mobil)

Amnings-BH

Sköna inneskor eller tofflor

Om ni ska bo kvar på sjukhuset kan det också vara bra att ha:

Ombyteskläder

Bankomatkort

Kram! Mamma

2008-12-15 @ 20:48:01
Postat av: Karin

Då gissar jag på hmmm.. tänker hmm... 21 december. Jag kommer vinna en resa!!! hoppar och studsar hahahahah...

2008-12-15 @ 22:33:43
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tror att bebisen kommer den 22 december. Mamma tror den 28:e =)

2008-12-15 @ 23:47:44
URL: http://dobvoyageina.blogg.se/
Postat av: therese igen

eller kanske den 19:e föresten... haha svårt att veta när hon har bestämt sig för att komma ut:P

2008-12-15 @ 23:50:55
Postat av: Robban

Knodden kommer att ploppa ut på julafton... jag vet att du inte vill det men jag tror det ändå....



Den som har rätt måste ju få nåt fint pris eller nåt

2008-12-16 @ 00:35:58
Postat av: Eva

Jag tror att ni får vänta till den 26/12... kram från "gammelfaster"

2008-12-16 @ 09:42:09
Postat av: san

jag tror hon kommer på utsatt dag :)

2008-12-16 @ 20:21:32
Postat av: san

jag tror hon kommer på utsatt dag :)

2008-12-16 @ 20:21:36
Postat av: san

jag tror hon kommer den 17.e som det är beräknat till :)

2008-12-16 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0