1 dag kvar till beräknat datum...

Men hur länge kan man gå med värkar egentligen??? I går morse gick ju proppen ( vill inte skriva hela dens namn för det låter ganska äckligt). Sen va det lugnt men under kvällen kom det värkar, och vi ska inte snacka om hur det va under natten. Under en period va det var 5 te minut (asbra tycker jag som inte vill plågas länge) men så avstannade det... Sen kom jag upp i 8 minuter mellan men nu har det stannat igen...

Jobbiga e att den absolut värsta dagen för Kim att inte kunna gå til jobbet är i morgon... Så det kommer säkert vara då vi måste åka in...

Har hört massa konstiga saker man kan göra för att skynd på förlossningsarbetet, men vettefanken om jag inte bara får stå ut och vänta på att  babyn vill komma av sig sjäv.

Nä nu ska jag se om jag inte kan lyckas sova en liten stund. Blev ju inte mycket av det i natt.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Nä, e det sant! Herreguuud vad spännande!!! Hoppar upp och ner här. :P



Lycka till, det kommer gå så bra! Och hoppas det blir på beräknat värpningsdatum. Jättecoolt ju! Åh snart har du din lilla guldklimp. Största kramen

2008-12-16 @ 12:02:12
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Kata

Jag försökte klistra in en söt bild men lyckades inte! Jag skulle skicka en söt beby-teckning.....

LYCKA TILL! HÅLLER TUMMARNA

M

2008-12-16 @ 19:57:26
Postat av: san

åååååååååååååååååå jag har värsta rysen kan inte bärja mig mer nu....kom ut nu tjejen så vi får se dig



stor kram å massa lycka till!

2008-12-16 @ 20:18:39
Postat av: san

åååååååååååååååååå jag har värsta rysen kan inte bärja mig mer nu....kom ut nu tjejen så vi får se dig



stor kram å massa lycka till!

2008-12-16 @ 20:19:04
Postat av: Ida

Värsta spännande.

Har Qarma packat väskan?

2008-12-16 @ 22:21:44
URL: http://www.valtersaga.se
Postat av: Karin

Hoppas hon ploppar ut snart. Hon kan juh inte ligga där inne och jävlas. Då puttar vi ut na! Hoppas natten inte blir oliiiiiidlig. Kyss

2008-12-16 @ 22:30:31
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Kata

Det verkar så att jag vinner!!!!!!!!!!! Båda vadet och värdens finaste dottetdotter!

Kram och lycka till!

M

2008-12-17 @ 01:01:54
Postat av: Helena

Oj oj jag e såååå nyfiken över hur det går där inne... Hoppas hon e snäll mot dig... Jag hoppas även att hon e morgonpigg, för om hon e morgontrött så lär hon tyvärr vänta tills solen går upp...

Många kramar

2008-12-17 @ 07:39:03
URL: http://www.qinsi.webb.se
Postat av: Helena

Glömde hälsa från Qarma, Yoga och Cleo som ligger här i soffan och sover, i väntan på något ska hända och er såklart.

Kram

2008-12-17 @ 07:50:13
URL: http://www.qinsi.webb.se
Postat av: San

sa ju att hon skulle komma på utsatt dag :)



Åååååå nu vill jag bara träffa henne och veta hur hon ser ut, längd, vikt om ni mår bra och framförallt hur ont gjorde det hihi



kram till tjejligans första mamma!

2008-12-17 @ 11:38:33
Postat av: Jessica, Reija o Yomi

Tack för dina gulliga ord i min blogg!

Skulle va jättekul om du kunde hänga på på skyddsträningen men läser att du troligen kommer att ha fullt upp en tid framöver.. ;)

Lycka till med förlossning o bebis!!

God Jul och ett Gott Nytt År önskar jag er!!

Kram från oss!!

2008-12-17 @ 15:42:53
Postat av: Ammi

GRATTIS till er dotter!

2008-12-18 @ 17:11:23
URL: http://www.knorrsvans.se
Postat av: Therese och Ina

Läste på Maddes hemsida att bebisen har kommit! GRATTIIIS!!

Ge henne en bamsekram från mig och Ina =)!

2008-12-18 @ 17:47:03
Postat av: Madde D

GRATTIS TILL BEBIS, LIVET KOMMER ATT BLI UNDERBART!!

Jag vann vadet va? Det va väl de som var längst ifrån??

Jag ser frameomt RESAN!!!

2008-12-18 @ 17:55:35
URL: http://daleos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0