Lycka!

Vissa dagar går alltidng bara så mycket lätare än andra. Men det är vell också därför man uppskattar de där "smidiga" dagarna.
 
Igår var det ensåndär dag. Kom til jobbet och käkade frukost, God smörgås med latte från Cafet. Dammade i butiken och gjorde en ny då den gamla tappat in effekt. Mit trim ringde och avbokde vilket ipfsig fick mig att tappa lite fart. Lunch återigen från cafet!!! Smaskigt! Körde två hemkörningar sen åkte vi och hämtade en skinsoffa.

När vi kom tillbaka så var miljö och hälsa på en "oförberedd" kontroll. Det var nya tjejer som kom, Mycket revligare än de gamla... Vi fick bra betyg på dagis och behöver bara fixa till lite smådetaljer!!!

Mötte Maja,dock en timme sen eftersom jag inte kunde dra efter soffhämtningen. Vi styrde kosan mot nya träningsmarker och denna gången bev det värmdö. Vi fick massa gratis skott träning och jag avslutade mitt pass med två perfekta budföringar. (gjorde precis som du sa Madde!!! ) Så träningn kändes super duper!!! Åkte hem och upptäcte att man inte längre behöver lyfta in och ut hundarna vilket gjorde mig så lättad och glad!!! Så jäkla skönt att inte behöva kämpa över en 40kg tung omedjörlig rottis som blir helt spänd och stretig. Så jag kunde också låta de gå ut och kissa själv utan att Kim behöver hjälpa till!!!

Fick sovmorgon i dag även fast de gräver och håller på här å lyckades vi ligga kvar i sängen till halv nio!!!

Nu ska jag göra ett nytt försök med Fejjans huvud biler!



















De va dom bilderna jag tyckte blev bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Så fiin han är lilla killen :-))Jätte bra kort blev det!

Kul att träningen gick bra, det ser såå trevligt ut när ni kör du o Yogurt :-)) Dessutom så spårar hon kanon bra, så det lovar mycket gott!

Kramiz

2008-08-29 @ 13:06:17
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Ida

Trevlig helg.

2008-08-29 @ 17:56:34
URL: http://www.valtersaga.se
Postat av: Karin

Du måste köpa en ny dator/tangentbord lr så va du MYCKET trött när du skrev detta inlägg skrattar Ha en bra helg! pöss

2008-08-29 @ 22:23:51
Postat av: Maja & Selma

Vilka fina kort! Snart får du börja jobba som hundfotograf! Vackra bilder på Selma lyser dock med sin frånvaro;-) Hi hi...



Ni var urduktiga både i torsdags och lördags, det bådar mycket gott inför stundande tävlingar! Uppflyttning och ett gäng 1:or, det är vad jag tror!



Kram!

2008-08-31 @ 20:23:34
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: fia och doris

jätte snygga kort!

2008-09-02 @ 11:19:00
Postat av: Caroline

Brukar vara in och läsa din blogg och ville bara ge mig till känna:)



Fina bilder!

2008-09-02 @ 12:28:52
URL: http://carrolundmark.blogg.se/
Postat av: Ammi

Hej och tack för gratulationen i vår gästbok. Hoppas att det gick BRA BÄTTRE än BÄST för er idag. Håller tummarna för det!



:)

2008-09-10 @ 19:53:33
URL: http://www.knorrsvans.se
Postat av: Madde

HURRAAA HURRAA va ni ä BRAAA!!! 2 första pris o jätte fina poäng på 4 dagar :-))))



KRAMIZ

2008-09-13 @ 18:23:58
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Therese & Lexi

Grattis från oss också!Snyggt jobbat!!

2008-09-13 @ 19:22:25
Postat av: AMmi

GRATTIS till förstaprisen. Är jättenyfiken på hur det gick idag. HÅller tummarna för att det blev LP I. Kram Ammi och BAUTAKANONEN haha

2008-09-14 @ 14:30:21
URL: http://www.knorrsvans.se
Postat av: Maja & Krokodilen

Grattis till dina finfina resultat i veckan, två förstapris på typ en helg! WOW! Men så har det ju sett riktigt fint ut på träning också. Selma och jag riktigt känner hur ni flåsar oss i nacken, men ingen stress, ingen stress;-)))



Du vet väl att man måste ha en hjälpreda med sig när man tävlar appellen, någon som hämtar vatten, trasslar ut linan, köper mackor och filmar osv... Bara så du vet alltså;-)

2008-09-14 @ 23:24:56
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Karin

Dags att uppdatera nu!!! Kommer inte ihåg om det va idag lr imorgon ni skulle tävla. Tror det va imorgon så jag önskar lycka till. Själv e man här hemma med nässprayen i ena handen och snytpappret i andra. Ses på måndag och UPPDATERA nu.. har abstinens.. Och se nu till så jag har ett abstinensbesvär mindre!!! Kyss

2008-09-20 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0