Byggarbetsplats...

Här hemma ser du numera konstant ut som på värsta byggarbetsplatsen, eller kanske en nyplöjd åker, eller en grishage... Ja ja men för hoppningsvis blir det fint som sjutton när det blir klart. Vi måste nämligen dränera HELA tomten, mao så har tomten grävts upp och det ligger jordhögar överallt!

Jag håller mig hemmifrån då det inte heller är helt lätt att ta sig in och ut. Man kan inte gå in på altanen, tappan är borta och det är ett djupt dike precis nedanför. Vi får klätra över muren där nere då den vanliga ingången också är uppgrävd.

I går när vi kom hem kl 21:30 och det var kolsvart eftersom utebelysningen inte heller fungerar så fick vi "hoppa" över 1 m brett dike och sen fick kim lyfta in hundarna över muren. Jag kan ju säga att de inte fick gå ut och kissa mer efter det!!! Haha!

Så till lite roligare saker, träningen går framåt och om fröken fräken ligger på platsliggningen så kommer det nog kanske möjligtvis gå vägen för oss!!! Jag kommer vara så sjukt nervös under platsen så hon kommer säkert resa sig pga det. Jag får helt enkelt sansa mig och yoga andas (hihi) så det smittar av sig på hunden.

Här kommer några roliga bilder på Yoggis broder Fejjan. Dobvoyage Boniface (stavning???)



Flying Face



A - hindret på "normalt" sätt



A - hindret på fejjans vis. ( Det var den här bilden jag snackade om Erika)

Jag skulle ladda upp en jätte fin huvudbild på Brorsan också men då ska självklart datorn krångla... Kanske fungerar senare.

Se you later helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Maja & Selma

Weeee! Galenpanna! Ha ha ha!

2008-08-27 @ 20:41:13
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Madde

Ha ha det är så där han INTE ska ta A hindret...!! Var det efter det sista hoppet han landade typ på dig hi hi hi....

Idag låg hon utan problem på platsen m skott oxå Yoggisen, så nemas problemas ;-))

2008-08-27 @ 20:53:23
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Kina

Kamazake pilot heeelt galen ,gullisen

2008-08-27 @ 22:52:19
Postat av: Karin

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen!!!! hihi...

2008-08-28 @ 08:45:26
Postat av: erica å co

Då förstår ja precis va du menade! Ha ha Härliga bilder!!! Tack för i går å på återseende, mina hundar va SÅÅÅ trötta, skönt!!puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0