Massa jobb

Nu är det bara tre "arbetsdagar" kvar!!! Ska bli så skönt att pterigen kanske få tillbaka ett normalt liv. I morgon skriver vi för hoppningsvis pappar och sen är det bara att stå ut de sista två dagarna!

Johanna var precis förbi med liten valp och hämtade ryggan så hon lättare ska kunna ta sig tll och från jobbet.

Har tagit fram Ninas bok och ska faktiskt försöka läsa den, inte för att jag tror att den e dålg snarare tvärt om, det e bara att jag har så svårt för att läsa mig till saker, jag vill gör det praktikt för att känna.

Nu ska jag Maja och Jenny i alla fall iväg och spåra lite!

Jag e egentligen lite sur på Yoga för när Johanna kom så fick de vara kvar inne och lilla Yoga plåga satte igång och ylade som en idiot... Jag som försöker övertyga Johanna att Dobbisar inte alls har ensamhets problem... Ja ja, Johanna får ta det som en komplimang för så brukar hon faktiskt INTE göra. Dumma hund unge.

Men jag kan ju inte sticka under stolen att det är aldeles för sällan hundarna e ensamma hemma, Qarma bryr sig ju inte ett skit nte Cleo heller men om det va länge sen för Yoga så blir det lite jobbgt, det händer helt enkelt för sällan. HAHA undrar hur många som har det "poblemet".

Nä nu ska vi dra och spåra i stället så matte blir på strålande humör igen, OBS inga höga förväntningar med tanke på förkens status.


Kommentarer
Postat av: jonis

Haha..varför skulle jag ta det som en komplimang?
Tack för ryggan- du räddade mig! Puss!

2008-04-27 @ 16:31:52
URL: http://smultronrem.blogg.se
Postat av: Jonathan

MIN dobber är knäpptyst när jag lämnar henne =P

2008-04-27 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0