Hd fri och BH-träning

Jippie jihu!! Yoga e HD fri! Hd status B!!!

I helgen har det varit Bh träning! Yoga blir bättre och bättre och jag har kommit till några nya insikter igen! (fasen man planerar och planerar ändå missar man viktiga detaljer hela tiden..) Belöningsträningen måste fixas till. Jag har lyckats med konsten att lära Yoga att visa godis är en signal för att nu börjar vi. Gör jag inte det så är hon inte med för fem öre... Ja ja, nu när jag är medveten om det så är det ju inga svårt att räna men jag förstår inte att jag inte uppmärksammat detta tidigare, jaja sluta klaga och börja träna!!!!

Kort från i går och i dag ska sättas in men det blir senare för jag glömde kameran i bilen och just nu orkar jag inte gå ut.

Yoga e helt slut nu i alla fall, först lydnad sen två pass "skydd" sen lek med Selma sen var mina föräldrar här när vi kom hem och då kunde de ju inte hålla sig från att leka med mammas pudlar så nu är alla tre döda.

Qarma har också fåt göra skojj i dag, hon fick vara träningshund för ett gäng som skule utbilda sig till mh figuranter, vilket inebar att hon fick göra avståndsleken fyra gånger och dumpen och skramlet. Super kul att se henne växa efter hon gjort avståndsleken några gånger blev hon mer och mer självsäker, dumpen var hon frame vid på en sekund och skramlet vad ska jag säga om det, inge speciellt det skramlar ju hela dagarna i stan där hon är på dagtid. Gull Qarma fick massa beröm för att de tykte hon va så bra... Ganska komiskt när hon inte direkt fick det omdömmet på korningen... KANSKE FÖR ATT HAN SOM SKULLE HANTERA HENNE OCH LEKA MED HENNE VA TYP RÄDD eller åt minstånde väldigt osäker så til och med jag såg det. Viste redan innan att detta inte skulle vara någon person som hon kommer acceptera!!!!!!!!!!! Åhhhh jag kan bli så irriterad när jag tänker på det, samtidigt som detta trots allt finns i henne och det är ju bra att ha koll på det. Jaja känns ju inte som hela värden hon blev ju godkänd och det e ju det viktigaste!

Bilder kommer senare!

Cleo hälsar till Curre at nästa gång då kanske han kan få nosa(och det ska han ta som en fet komplimang!!!)

Bara så ni vet alla som läser jag älskar kommentarer!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Och vi älskar dina bilder!
Pudlarna: Ru är trött, sover

Cisso busar med sin boll.
Tack för en trevlig eftermiddag.
Ses!
M

2008-04-06 @ 20:09:40
Postat av: Maja & Selma

Tja! Var tvungen att kolla om du uppdaterat sidan och det hade du inte första gången, men andra! Skam den som ger sig! Jag har också uppdaterat så nu kan du inte gnälla över det:-)

Tack för helgen det var roligt som alltid, Selma hälsar till Yogis och tackar för en trevlig lekstund!

2008-04-06 @ 20:43:29
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Carro

Tjo, jag läser :)

2008-04-06 @ 21:00:31
URL: http://carroochebba.spaces.live.com
Postat av: Carro

och grattis till HD resultaten!

2008-04-06 @ 21:01:17
URL: http://carroochebba.spaces.live.com
Postat av: Karin

Jippie tjohooooo!!! Grattis till hd B!!!!!! Undrar va Falcon får? Det får jag veta efter sommaren.. Ses imorgon. pöss

2008-04-06 @ 21:03:17
Postat av: CurrDutt

Ville bara säga att jag tycker att Cleo är så mysig,gillar när tjejerna är lite arga...och har ganska mycket päls...nästa gång SKA vi pussas

2008-04-06 @ 21:11:05
Postat av: Mange & Sara

GRATTIS till HD B!!
Nu vet du att vi läser din blogg:-)
Och lovar att skriva fler kommentarer!!

Mvh//Mange & Sara

2008-04-06 @ 21:14:00
URL: http://www.kennelhjalm.se
Postat av: Madde

Jag looovar att Camilla kommer INTE att vara rädd för Yogggi YO :-))))

2008-04-06 @ 22:34:36
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Helena & Qinsi

GRATTIS kanon HD-resultat!

Kram
//Helena

2008-04-08 @ 19:23:38
URL: http://www.qinsi.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0